Ga naar inhoud

Stop error 0x0000007b

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je brand gewoon met acohol 120% zonder boot file want die zit in de xp image ofwel indien je zelf had gemaakt had in de image bestand. Niet 2 keer boot file of wat ook.

Verstandig zou zijn dat je op iets lager snelheid brand. Bijvoorbeeld cd = 20x dan branden op 18 x of 16 x als het kan, niet 12 x want dat is weer te laag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral sorry dat het zolang duurde eer ik antwoord, maar had enkele moeilijke examens en had weinig tijd voor me met mijn pc bezig te houden...

In bijlage zitten foto's.

De eerste is 1 extra, deze fout krijg ik wanneer ik afmeld en of afsluit, missschien dat het hier iets mee te maken heeft :stupid:

De andere is van de ox0000007b en van de ntldr fout.

Hopelijk weten jullie een oplossing !!

Alvast bedankt...

post-8607-1417703835,3472_thumb.jpg

post-8607-1417703835,3926_thumb.jpg

post-8607-1417703835,886_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen 1 van de drie werkt.

als ik 1 van deze codes in typ komt er heel even een dos schermpje (denk ik) maar het verdwijnt ook weer direct. Kan eigenlijk niet eens zien dat het een dos schermpje is...

Zijn er nog andere manieren om deze check te laten uitvoeren??

//EDIT//

Heb het eens proberen uitvoeren als administrator en nu lukt het wel. Wel wordt het uitgevoerd in alleen-lezen modus. Is dit een probleem? Verder is hij nu vanalle bestanden aan het controleren...

//EDIT2//

Het dos schermpjes is gesloten, maar ik moet niet opnieuw opstarten opzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.