Ga naar inhoud

[OPGELOST] start menu

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De bestandskoppelingen vind je terug in het Configuratiescherm, waar je op STANDAARDPROGRAMMA'S klikt. Vervolgens klik je op EEN BESTANDSTYPE OF PROTOCOL AAN EEN PROGRAMMA KOPPELEN.

Vista zal dan de lijst van alle bestandstypes en protocollen inladen, waarna je op zoek gaat naar .PPS. Die extensie klik je aan en dan druk je bovenaan op de knop ANDER PROGRAMMA.

Staat Powerpoint niet in de lijst met aanbevolen programma’s, dan klik je op de knop BLADEREN en ga je op zoek naar het opstartbestand van Powerpoint Viewer. Dat bevindt zich normaal gezien in de Microsoft Office-map in Program Files. Bevestig alles met OK. Nu zou je de diavoorstellingen probleemloos moeten kunnen openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

wel duizend keer gekeken er staat geen geavenceerd dit staat alleen bij het klasieke menu start

kan je me hiebij ook helpen mijn data van mijn pc staat fout als ik op datum en tijd klik komt er : kan bestand C:/windows/system32/rundll32.exe niet vinden . Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.::bij beveiliging centrum krijg ik dezelfde melding en bij geluid ook de zelfde en bij hulp prgrammas voor imformatie en prestaties kan pagina niet laden

bij internet opties rundll.exe land instellingen idem bij muis idem opties voor indexeren idem bij pen en invoer aperaten idem personen dichtbij idem quicktime idem audio idem spel besturingen idem tablet idem

programmas en onderdelen reageert niet meer

En bij mapoties Toepassing is niet gevonden = taalbalk idem

krijg steeds meer problemen met de pc

samengevat runddl32.exe verdwenen

een program dat niet meer reageert

en 3 waar de toepassing niet gevonden is

en 1 waar de pagina niet kan geladen kan worden

o ja als ik men pc opstart zegt schijf is niet gevonden met daarachter een error code

ik hoop dat je me kan verder helpen

---------- Post added at 12:33 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

wat moet ik doen bij geavenceerd

ik heb het uiteindelijk gevonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

runddl32.exe is nodig om software en andere dingen in de geheugen te plaatsen.

Als je een vista cd hebt kan u dat herstellen.

Ofwel

Ga naar start

klik op zoeken

typ runddl32.exe

laat nu de computer zoeken.

Als het niet gaat dan zo doen.

Klik op Computer en dan op zoeken klikken.

Is die er wel dan is de waarschijnlijk besmet.

In dat geval is het beter om dit te doen als het nog gaat:

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.