Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit ogenblik heb ik een kleuren laserpinter van Konica Minolta Magicolor 5440 DLX.

De laserprinter zelf is wel een hele goede maar de toners ervan is verschrikkelijk. De fabrikant geeft toe dat bij type printer een probleem is.

Ik geloof dat er de helft van de toners niet eens leeg kan afgedrukt worden omdat er weer vlekken zijn bij afdrukken.

De fabrikant heeft wel altijd correct gehandeld door hetzij nieuwe toner te geven hetzij korting op aankoop van nieuwe toners.

De laserprinter is nu bijna 3 jaar oud.

Jaarlijks wordt er ongeveer 20.000 bladzijde afgedrukt waarvan 90% kleur.

Die laserprinter was de eerste laserprinter. Daarvoor had ik altijd gewone printers gehad. Maar ieder 2 jaar moet ik dan een nieuwe kopen omdat de printer letterlijk versleten is.

Binnenkort zullen we weer een kleurenlaserprinter kopen.

Nu mijn vraag:

Heeft u ervaring in laserprinter van een bepaalde merk en daarbij print u hoofdzakelijk kleur?

Graag reactie van degene die meer dan 5.000 bladzijde per jaar afdrukken en hoe het met de toners zit. Geven die vlekken.

Daarbij zou ik ook willen vragen of uw printer papier vast komt. Zoiets gebeurd haast nooit bij de huidige laserprinter.

Print u ook etiketten in grote hoeveelheid?

Ik zou liefst opnieuw Konica willen kopen op voorwaarde dat de nieuwe versie betere toners afleveren en de firmware optimaal is.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.