Ga naar inhoud

[OPGELOST] vreemde tekens in e-mail

limbo1

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Ben zelf nieuw hier en geen "wiz-kid" :pcguru:. Misschien voor sommigen een "domme" vraag.

Ik heb hoogstwaarschijnlijk enkele toetsen tegenlijk ingedrukt en krijg nu telkens tijdens het typen van mijn e-mail berichten enkele vreemde tekens (bv. standaard een soort van "Muzieksleutel" en bij een spatie een punt; niet onderaan maar in het midden....) Het bericht wordt echter wel goed verzonden. Ook bij een testbericht aan mezelf ontvang ik het bericht zonder fouten.

Hoe kan ik dit oplossen?:confused:

Alvast bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt er op dat je de "opmaak" van je bericht mee hebt ingeschakeld.

Kijk anders eerst eens in Word ? Als je daar in je standaardtaakbalk die omgekeerde muzieksleutel tegenkomt, moet je daar eens op klikken. Dat zou de instelling van je mailbericht kunnen wijzigen.

Met welk mailprogramma maak je deze berichten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape,

In Word heb ik dit probleem niet. Alleen in de mail.

Weet niet precies wat je bedoelt met je vraag......

Volgens mij gewoon met Word (ik heb trouwens ook geregeld problemen met mail beantwoorden van een "hotmail-adres")

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik zelf gewoon Outlook.

Als ik een mail vanaf een hotmail-adres beantwoord dan krijg ik soms een melding.

Er ontstaat dan een 'probleempje" in Word. Dit heeft overigens verder niks met het huidige probleem te maken.

---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

Misschien niet helemaal duidelijk...

Ik had het over een ontvangen mail vanaf een hotmail-adres. (gebruik zelf dus géén hotmail!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals kape al zei:

Lijkt er op dat je de "opmaak" van je bericht mee hebt ingeschakeld.

Dit kun je ook in/uitschakelen in Outlook

Dat heeft niets te maken met Word.

Zie bijlage hoe het in outlook 2007 er uit ziet (rode cirkel).

Voor de andere versie moet je even zoeken naar dat ikoontje.

post-2500-1417703834,4642_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.