Ga naar inhoud

Windows xp en vista afbeeldingen?

Esco54

Aanbevolen berichten

Hallo ik had een vraag over windows xp...smile.gif

Als ik bij zoeken afbeeldingen kies dan komen alle verwijderde afbeeldingen terug zelfs die van 3 jaar terug. Ik zou deze afbeeldingen graag kunnen wissen zodat ze niet meer te vinden zijn.

Kan er aub iemand mij helpen met deze probleem?

Ook met vista heb ik een probleem...afbeeldingen die al lang gewist zijn komen terug wanneer ik de zoekfunctie gebruik en afbeeldingen kies??? :dontknow:

Als ik ze dan probeer te wissen dan komt deze bericht: Dit item bevindt zich niet langer in C:/Users/Digo/Documents/Mijn ontvangen bestanden. Controleer de locatie van het item en probeer opnieuw.

Ik wil deze ook allemaal verwijderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 jaar is wel heel lang.

Misschien hebt je in een fotoboek programma of wat dan ook gezet.

Maar als je afbeelding of documenten of wat dan ook verwijdert dan blijft er iets achter in de computer.

Bij C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Onlangs geopend ziet je ook zaken die weg zijn.

In de vuilbak zitten ook van alles.

Als je vuilbak leeg maakt dan komt alles wat in de vuilbak zit weer in een verborgen bestand System Volume Information

Hoe groter je herstelpunt is afgesteld hoe langer het wordt bewaard.

Als je herstelpunten dan weer verwijdert wordt dan is het wel zichtbaar verwijdert doch fysiek is het nog altijd aanwezig zolang er niet overgeschreven wordt.

Nu het punt difinitief verwijderen.

Met Ccleaner of andere programma worden alle rommel verwijdert.

Sommige programma kunnen ook de systeemherstel verwijderen.

Maar sommige programma kan u ook een aantal keren laten overschrijven zodat het zo goed als zeker weg is.

Nota: formateren betekend niet dat alle gegevens difinitief weg is.

Dit kan alleen als je een programma hebt die minstens 7 keer overschrijft.

Dit proces duurt lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.