Ga naar inhoud

[OPGELOST] opgeslagen in Word.

dappertje

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kape ook bedankt voor reactie en tip.

Je hebt me al eerder geholpen. Helaas geeft deze optie geen resultaat. De documenten lijst blijft nog steeds staan.

Jürgen heeft het bij het juiste eind, alleen nu nog een oplossing.

Wie gaat mij van dit probleempje af helpen.

Vast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zoiets kan niet op een andere computer aanwezig zijn met uw lijst van doc documenten.

Hij slaat zijn documenten op, op de computer van iemand anders, maar hij wil niet dat de eigenaar van deze computer ziet welke bestanden dat waren of minstens de benaming van deze bestanden.

Snappie? :viking:

Zal vanavond ook ff zoeken naar een oplossing :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik door.

Dan het beste zijn om programma als regcleaner of Ccleaner op usb zet zodat regcleaner of Ccleaener niks van zijn eigen programma achterlaat.

Ccleaner kan op usb.

Hoe Ccleaner installeren.

Een copy van de map maken.

Ccleaner verwijderen.

Copy op usb.

Bij Regcleaner weet ik nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen heeft het zo goed verwoordt.

Hij is een zij en daar zal het dan ook wel aan liggen.

Stegisoft U ook bedankt voor al het denkwerk en inderdaad het plaatje wat U bijgevoegd hebt is het zelfde als die van mij.

Ik vraag me af, of ik met een gast -account dit (Recleaner programma ) wel kan installeren.

Ook ben ik bang dat ik gegevens van de eigenaar weg haal.

Ik zal het bij mij thuis proberen en ik laat het jullie allemaal weten.

Voor zover allemaal bedankt.

gr. Dappertje.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niks installeren bij Gast computer.

Alleen usb-stick hebt je nodig.

Ik heb een test gedaan met Ccleaner

Het ruimde alles op behalve 2 documenten.

Ik ben nog aan het zoeken waarom.

Mogelijk heeft dat te maken omdat het programma gratis moogt gebruiken en daarom laat die 2 documenten achter.

Als het lukt dan zal ik u zeggen wat je mag doen bij de gast-computer zonder problemen. Enkel een bepaalde scan doen. Je haalt in ieder geen belangrijke gegevens weg bij de gast-computer.

Ik ben ook bezig met andere programma die je niet hoeft installeren.

Wel even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nu hoe dat komt dat je een lijst krijgt.

Probleem is dat ik al 4 programma had geprobeerd dat specifiek dat probleem te laten verwijderen. Geen enkel programma slaagt daar in.

Op zicht kan ik u iets geven doch probleem is dat er verschillende office versie zijn.

Ik kan dus niet vooraf weten welke versie op bepaald computer is.

Het nadeel van programma ook als stelt je af met wat je wilt dat die toch wel aanzienlijk meer weg doen dan gevraagd.

Eigenlijk zou ik uw programma zelf moeten maken om uw oplossing te bieden maar dat is niet eenvoudig.

Een oplossing zou kunnen zijn om ccleaner af te stellen op maat en dat u handmatig 3 regels uit de register verwijdert op voorwaarde dat het hier enkel om Word gaat anders zijn er meer regels nodig.

Als je 100% zeker ben dat het bijvoorbeeld office 2003 is dan kan ik u iets geven doch enkel te gebruiken voor Word 2003.

Je hoeft dan gewoon te klikken en het is weg.

Daarna herstelt de register de registerwaarde weer terug zonder uw documenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.