Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

Ik heb een tijdje geleden mijn computer geformateerd met het gevolg dat ik mijn software van mijn printer opnieuw moet installeren. Ik vind de installatie CD-rom niet meer terug en dus ging ik naar de website van lexmark en dowloade daar de driver. Tijdens het dowloaden wordt dit echter onderbroken en zegt hij dat hij ondermeer het bestand LXCRZUSC.Exe niet kan vinden, hij vraagt mij dan ook een locatie op te geven. Hoe kan ik nu een locatie opgeven terwijl ik de CD-rom niet meer vind?

Geplaatst:

Ga naar Drivers and Downloads om de nederlandstalige driver voor Vista te downloaden. De download start vanzelf.

Ga naar Lexmark - United States - Lexmark X1270 - Drivers and Downloads voor de engelstalige driver voor XP. Klikken op "download now".

Voor XP zijn er blijkbaar geen nederlandstalige drivers.

Sla het bestand ergens op waar je het terug kan vinden, ga er met de verkenner naartoe en dan dubbelklikken op het bestand om de installatie te starten.

Geplaatst:

danku voor de hulp

Het is eigenlijk tijdens de installatie dat ik de foutboodschap krijg. Als de installatie start via verkenner, krijg ik nog altijd dit probleem

Geplaatst:

Die installatie heb ik al een paar keer geprobeerd. Midden in de installatie vraagt hij wel om pinter aan te sluiten, dat doe ik dan ook. Ook staan er reeds bestanden op mijn pc van die printer (aangezien ik al verschillende keren geprobeerd heb)

Toch krijg ik steed dezelfde foutmelding:

fout.bmp

Geplaatst:

hm mss ook van belang:

Voor ik wil beginnen met de printer opnieuw te installeren, verwijder ik de bestanden van die printer die ik al eerder gedowload heb. Wanneer ik naar de C schijf ga, program files, en ik probeer het mapje "lexmark" te verwijderen, krijg ik ook een foutmelding

fout 2.bmp

Geplaatst:

Bij de eerst tekening betekend dat de printer zijn installatie niet kan vinden.

Kijk eens op C:\lexmark of die bestaat. Zo nee, dan moet je een ander map nemen door op browser te klikken.

Indien je niet meer weet waar je die hebt staan dan kan je uw computer laten zoeken naar lxzunsc.exe. Klik erop en met rechtermuis op bijhorende map zoeken.

Kopier dat adres die je ziet en open de kladblok.

Plak dat adres zoals d:\lexmark\lxk1200drivers\win_xp2\english\ en typ lxzunsc.exe erbij. Kopier dan weer en plak die bij de installatie adres.

lxzunsc.exe vindt je in x:\lexmark\lxk1200drivers\win_xp2\english\lxzunsc.exe

X = schijf

De tweede tekening kan van alle aard zijn maar meestal is dat zo dat je op cd niet kan schrijven of een diskette beveiligd is of vol is. Ofwel is c:\ schijf vol.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.