Ga naar inhoud

[OPGELOST] alleen internet in veilige modus

Gast Sjarlie

Aanbevolen berichten

decomputer werkt zowel draadloos als met de kabel. Bij mijn zus werkt ze uitsluitend draadloos, bij mij thuis de twee;

nogmaals herhalen dat ik wel op internet kan in veilige modus

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mag ik het probleem als onoplosbaar beschouwen en de computer gewoon opnieuw formatteren en helemaal opnieuw beginnen?

Moet ik dan deze discussie op de een of andere manier verwijderen of mag ze gewoon blijven staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

harde schijf opnieuw geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt weer zoals normaal.

MAAR, vandaar dat ik nog even terugkom, Bij het opstarten verschijnen twee XP versies om uit te kiezen. De nieuwe XP professional en de oorspronkelijk XP home editie.

De laatste kan natuurlijk niet meer opstarten. Kan dat scherm op de een of andere manier verholpen worden of moet dat zo blijven.

By the way, toch bedankt aan iedereen die een poging heeft gedaan om mij met het vorig probleem te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.