Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast poddingske
Geplaatst:

hallo,

heb een probleem met het ontvangen van e-mails verzenden kan ik nog wel. Kan iemand mij helpen?

alvorens bedankt

Geplaatst:

Voor verzenden hebt je gebruikersnaam en paswoord nodig.

Als je toevallig Telenet klant ben dan moet je zo doen.

Open uw outlook

klik op extra

klik op emailaccount.

Kies bestaande e-mailaccount

Klik op de emailadres en klik op wijzigen

Geef bovenaan bij naam een naam

Bij e-mailadres geeft je uw emailadres

Bij gebruikersnaam moet je uw gebruikersnaam geven die Telenet u gaf en dat is uw klantnummer.

Bij wachtwoord moet je wachtwoord geven die Telenet gaf.

Bij pop3 moet je in.telenet.be typen

Bij SMTP moet je uit.telenet.be typen

Klik nu op accountinstelling testen

Als je goed gedaan hebt dan staat alles op OK

Bij meer instelling moet je een naam geven die andere zien als je een e-mail verstuurd.

Als je bij Belgacom ben is alles hetzelfde maar dit is anders

Bij pop3 moet je pop.skynet.be

Bij SMTP moet je relay.skynet.be

Als je bij andere provider ben kan ik u dat ook geven.

Wachtwoord is hoofdletters gevoelig.

Gast poddingske
Geplaatst:
Voor verzenden hebt je gebruikersnaam en paswoord nodig.

Als je toevallig Telenet klant ben dan moet je zo doen.

Open uw outlook

klik op extra

klik op emailaccount.

Kies bestaande e-mailaccount

Klik op de emailadres en klik op wijzigen

Geef bovenaan bij naam een naam

Bij e-mailadres geeft je uw emailadres

Bij gebruikersnaam moet je uw gebruikersnaam geven die Telenet u gaf en dat is uw klantnummer.

Bij wachtwoord moet je wachtwoord geven die Telenet gaf.

Bij pop3 moet je in.telenet.be typen

Bij SMTP moet je uit.telenet.be typen

Klik nu op accountinstelling testen

Als je goed gedaan hebt dan staat alles op OK

Bij meer instelling moet je een naam geven die andere zien als je een e-mail verstuurd.

Als je bij Belgacom ben is alles hetzelfde maar dit is anders

Bij pop3 moet je pop.skynet.be

Bij SMTP moet je relay.skynet.be

Als je bij andere provider ben kan ik u dat ook geven.

Wachtwoord is hoofdletters gevoelig.

hallo

dit zou allemaal in orde moeten zijn ik heb gebelt met telenet en die zeiden dat het waarschijnlijk aan mijn antivirus ligt en dat ik die firewall moest uitschakelen dat heb ik ook al geprobeerd maar lukt ook niet. Ik krijg steeds een foutmelding.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

vriendelijke groetjes

---------- Post added at 15:45 ---------- Previous post was at 15:43 ----------

hallo

dit zou allemaal in orde moeten zijn ik heb gebelt met telenet en die zeiden dat het waarschijnlijk aan mijn antivirus ligt en dat ik die firewall moest uitschakelen dat heb ik ook al geprobeerd maar lukt ook niet. Ik krijg steeds een foutmelding.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

vriendelijke groetjes

Geplaatst:

ga terug naar de instelling voor account.

Klik op meer instellingen.

Klik op geavanceerd

Staat bij Inkomende e-mail (pop3) 110

Uitgaande e-mail(smtp) 25

Alles mag niet geselecteerd worden.

Zie instelling in afbeelding.

post-6829-1417703834,6458_thumb.jpg

Gast poddingske
Geplaatst:

lukt nog steeds nie is mss best dat ik is iemand laat komen om het voor mij te doen waarschijnlijk gaat het maar een klein prulleke zijn maar ja. toch bedankt om me te helpen allemaal.

groetjes

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.