Ga naar inhoud

outlook express

milenko

Aanbevolen berichten

als ik met outlook-express mijn gegevens van gas en electriciteit naar luminus wil verzenden krijg ik altijd het bericht dat er een fout zit op de pagina en dat ik mijn gegevens niet kan verzenden, wat moet ik doen ?

k'heb al verschillende keren geprobeert maar het lukt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook Express opent deze link met haar interne browser, het kan dus zijn dat deze bepaalde handelingen niet kan uitvoeren en dat je een foutmelding krijgt.

Probeer deze link te openen met een ander browser zoals IE, Firefox...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit wel met Outlook Express ? Moet je de gegevens niet gewoon inbrengen op de website van Luminus met een browser (type Internet Explorer, Firefox of anderen) ?

ik krijg een bericht ; Sorry your browser/program is not supported by Web/Dynpro !

wat moet ik dan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welke versie van Internet Explorer of een andere browser werk je ? Want blijkbaar ondersteunt de website van Luminus momenteel niet ALLE browsers.

Explorer 8

---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

Explorer 7 of 8, kweet het zelf niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het Internet Explorer 8 is, zou je wel eens problemen kunnen hebben. Want dit staat op de website van Luminus :

Onze site is vernieuwd en voorlopig kunnen we enkel een optimale weergave

garanderen indien u deze site bekijkt met een Internet Explorer 6.0 of Interne Explorer 7.0 of Firefox 2 browser.

We zijn op dit moment volop aan het werken om ook andere browser typen te

ondersteunen.

Onze excuses voor eventuele ongemakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.