Ga naar inhoud

internet

Aanbevolen berichten

• Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb ze een tijdje geleden al eens gebeld. Maar het ligt aan hier zeggen ze. Ze hebben het signaal nagekeken ze zien dat mijn verbinding wegvalt maar het signaal wat zij doorgeven is goed. Dus ja, dan houdt het op.

Dan weet ik het jammergenoeg ook niet meer...

Maar ieder geval heel erg bedankt voor je moeite die je hebt genomen!

super!!

gr willemien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen je belde had je geen bewijs dat het bij hun is.

Nu kan je tenminste zeggen dat het wel degelijk bij hun is door die testen.

Nota: zij kunnen de signaal perfect zien tot aan de modem of hoe je zoiets noemt maar niet tot uw computer. Dus verklaren ze in principe ook dat er een probleem is.

Stuur hun een e-mail met de gegevens van ping -t enz. want 10% verlies is wel degelijk een probleem en kan verergeren.

Wat misschien ook een probleem is tenminste als je zelf de TV kabel had geplaatst in de modem of hoe je zoiets noemt dat de aarding in contact komt met de binnenste koperen deel en daar door storing geeft maar dat kan je zien op TV als de beeld flikkert of wazig beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mijn eigen ip-adres geeft ie geen fouten aan.....denk dat bellen geen zin heeft?

nog een probleempje.... kan een xls bestand niet meer openen ....terwijl exel op mijn pc is geinstalleerd...please run set up to install the application......

xls viewer erbij geinstalleerd maar ook nu geeft ie hetzelfde aan...Ik heb het wel nodig omdat ik nu mijn werkrooster niet kan bekijken....

weet iemand wat ik hieraan kan doen?

al opgelost met een oud forum hier yesssssssssss ik kan het wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dit topic met belangstelling gelezen. Ook ik heb verbindings problemen. Iedere 5 minuten of zo valt de verbinding uit. Heb een pc, niet draadloos en geen router.

Het rare is dat wanneer ik op mijn laptop van de zaak werk ik geen problemen ondervind.

Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.