Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Nu doe je het dit om te zien of uw eigen netwerkkaart nog goed werkt.

ping -t uw eigen ip adres. (waarschijnlijk 85.223.2.32)

Klik op icoontje onderaan rechts en dan op ondersteuning.

Daar staat uw eigen ip adres.

Geplaatst:

Nu moogt je 100% zeker zijn dat er niks met uw computer mankeert in verband met internet maar wel 100% zeker zijn dat er bij XMS iets fout die uw provider is.

Je kan naar hun bellen en zeggen dat het 100% zeker is dat bij hun is.

Geplaatst:

ik heb ze een tijdje geleden al eens gebeld. Maar het ligt aan hier zeggen ze. Ze hebben het signaal nagekeken ze zien dat mijn verbinding wegvalt maar het signaal wat zij doorgeven is goed. Dus ja, dan houdt het op.

Dan weet ik het jammergenoeg ook niet meer...

Maar ieder geval heel erg bedankt voor je moeite die je hebt genomen!

super!!

gr willemien

Geplaatst:

Toen je belde had je geen bewijs dat het bij hun is.

Nu kan je tenminste zeggen dat het wel degelijk bij hun is door die testen.

Nota: zij kunnen de signaal perfect zien tot aan de modem of hoe je zoiets noemt maar niet tot uw computer. Dus verklaren ze in principe ook dat er een probleem is.

Stuur hun een e-mail met de gegevens van ping -t enz. want 10% verlies is wel degelijk een probleem en kan verergeren.

Wat misschien ook een probleem is tenminste als je zelf de TV kabel had geplaatst in de modem of hoe je zoiets noemt dat de aarding in contact komt met de binnenste koperen deel en daar door storing geeft maar dat kan je zien op TV als de beeld flikkert of wazig beeld.

Geplaatst:

met mijn eigen ip-adres geeft ie geen fouten aan.....denk dat bellen geen zin heeft?

nog een probleempje.... kan een xls bestand niet meer openen ....terwijl exel op mijn pc is geinstalleerd...please run set up to install the application......

xls viewer erbij geinstalleerd maar ook nu geeft ie hetzelfde aan...Ik heb het wel nodig omdat ik nu mijn werkrooster niet kan bekijken....

weet iemand wat ik hieraan kan doen?

al opgelost met een oud forum hier yesssssssssss ik kan het wel!!

Geplaatst:

Hoi, ik heb dit topic met belangstelling gelezen. Ook ik heb verbindings problemen. Iedere 5 minuten of zo valt de verbinding uit. Heb een pc, niet draadloos en geen router.

Het rare is dat wanneer ik op mijn laptop van de zaak werk ik geen problemen ondervind.

Iemand een oplossing?

Geplaatst:

hoi hoi

toen mijn eigen pc (deze dus) crashte heb ik er een geleend van mijn broer en met die had ik ook geen verbindingsproblemen.

Deze is dus helemaal gereset en xp opnieuw geinstalleerd....dan had de klok toch ook goed moeten zijn? En dan waarschijnlijk ook de verbinding...?


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.