Ga naar inhoud

Kan bureaublad niet laden.

rotkind.

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Ik heb windows Vista,

een nieuw account maken helpt niet.

En als ik op 'start' klik staat er nergens 'uitvoeren'.

:s

Dat is eigen aan Microsoft, met een nieuwe Windows versie een groot deel een andere naam geven en zeker op een andere plaats zetten.

Klik op Start => Alle programmas => Bureau-accessoires en daar moet Uitvoeren ergens tussen staan.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitvoeren = zoekopdracht bij start.

Dat vind ik persoonlijk wel het beste van Vista.

Maar anderzijds hebt je gelijk.

Waarom Microsoft nieuwe namen gaf aan mappen en ook vele andere zaken is mij een raadsel. Nog erger vind ik de snelkoppeling waar je toch niet binnen kan.

Dat is ook voor onze leden die andere willen helpen ook niet gemakkelijk.

En met Windows 7 is ook wat verandert maar in een goede zin.

Zoals mapoptie is in Windows 7 beter geregeld dan bij Vista.

Ik ken niks van Engels en Windows 7 is Engels en moet ik zeggen dat ik vlot door alles kan. Grote delen zijn hetzelfde als Vista maar vele dingen zijn ook herschikt.

Op basis ervan denk ik dat Windows 7 beter zal zijn en veel minder zwaar.

Met 2 GB moet Windows 7 32 bits vlot kunnen mee werken.

Gelukkig heeft Microsoft dat gezien.

Bij beta is nog wel Internet Explorer maar de afgewerkte Europese versie zal die niet bij zijn en dus zal er ook veel veranderen in verband met verbinding met internet.

Maar microsoft kennende zal die tegen die tijd al een gloednieuw soort browser lanceren om toch maar iedereen voor zicht zelf te hebben.

Daarom zal microsoft al in Oktober of zoiets difinitief Windows 7 lanceren om Google nieuwste besturingsysteem voor te zijn.

Het zal zo goed als zeker zijn dat vele ook Google Windows zullen installeren.

Of zijn we dan verplicht om zowel Win7 alsmede Google Windows te gebruiken.

Dat is koffiedik om naar uit te kijken....ofwel gaat Microsoft ten onder..zoals dat is gebeurd met de allereerste browser (naam vergeten) die wereldwijd op alle computer browser had.

Jaar 2010 zal de waarheid zijn voor de komende 5 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pacman375

u moet wil administrator rechten hebben in vista kunt dat uitschakel straat is op een vellig modus misschien werkt het dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.