Ga naar inhoud

De toegang tot deze site is verboden...

Jee

Aanbevolen berichten

De toegang tot deze site is verboden, omdat deze onder de categorie blablabla valt, beste ....

Dit krijg ik als ik op het werk sommige websites intik. Is er ergens een standaard lijst die word toegepast voor de verboden lijst. Want ik denk niet dat onze IT'er elke website apart gaat blokkeren ...

Kan je op google zoeken zodat je enkel links krijgt die niet onder verboden vallen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hebben wij ook op het werk.

Die filtering gebeurt aan de hand van meta tag "keywords" van de site.

Alle sites met een keyword diat voorkomt op een lijst, die de netwerk manager zelf kan instellen op de firewall, zullen geblokkeerd worden.

Als je wegblijft van sites met naakt, games, streaming media, wapens, tabak en alkohol, sites met expliciet geweld, proxy omzeilen denk ik niet dat je veel problemen gaat hebben.

In principe mag je enkel naar die sites die nodig zijn voor je werk. Dus :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit namelijk graag op pokersites, wat lezen, wat bijleren...

Hoe komt het namelijk dat ik op 95% vd pokersites niet geraak, maar op de resterende 5% wel.

Nl op unibet, bwin en wsop sites geraak ik wel op.

Waar zit hem het verschil ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het puur toeval is dat je daar wel op geraakt.

Je kan volgens mij tags inderdaad er in steken maar ook website-adressen en dergelijke aangezien men ook adressen kan vrijzetten voor gebruik. Dit moet wel eerst goedgekeurd worden door bazen in het bedrijf. Dit gaat soms vrij hoog als het een grote firma is. Zelf werkte ik een Amerikaanse firma en daar ging het tot in Amerika voor de toelating om een adres vrij te zetten en dit kon dan enige tijd in beslag nemen.

Ook heb ik al meegemaakt, maar dit lukt niet bij elke firma vrees ik, dat je naar een website gaat via Google dus met doorklikken. Waar ik nu zit gaat het dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.