Ga naar inhoud

[OPGELOST] Tax on web

Aanbevolen berichten

:bawling::bawling::bawling::bawling:

Tax on Web is een Belgische electronische aangifte voor de inkomsten van het voorbije jaar.

Ik kan maar niet inloggen via TAX ON WEB om mijn aangifte te doen.:viking::viking::viking:

De talrijke reacties van anderen wijzen erop dat "tax on web" inderdaad te kampen heeft met heel wat burgers die niet kunnen inloggen.

Het zou te wijten zijn enerzijds aan het gebruik van IE 7.0 of IE8.0.

Daarbij deed ik de speedtest en dit is om erbij te wenen:

ik zit met Telenet express net en de resultaten:

ping 307 ns

dawnload: 1.23 Mb/s

upload:0.46 Mb/s

Windows XP home

Zou de trage werking kunnen liggen aan het security systheem van het geïnstalleerde "G Data Security systhem " ???

Hoe geraak ik uit die impasse a.u.b.

JOHANVAN

Link naar reactie
Delen op andere sites

:sDank voor het spoedig antwoord,

ik krijg echter geen foutmeldingen. Het systheem zoekt altijd maar verder om geconnecteerd te worden maar blijkbaar lukt dit niet.

Ik wil wel proberen IE 8.0 te installeren maar ik probeer nu de ganse boel op de labtop van mijn vrouw te installeren om te zien of dit niet werkt.

Ik hou U op de hoogte,

nogmaals dank voor het antwoord.:-)

JOHANVAN

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-):-):-)

Je gelooft het of niet maar na installatie van het kaartlezer-stuurprogramma en het softwareprogramma van Eid België op de nieuwe labtop van mijn vrouw (Vista) was het connecteren een fluitje van een cent en zo ook het invullen van de belastingsaangifte.

Kortom lukt de Login op FOD-België niet dan ligt het er gewoon aan of je computer zelf nog wel in staat is om verbinding te maken via een verouderde (???) internetbrowser.

:ciao::ciao::ciao:

JOHANVAN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.