Ga naar inhoud

Kostprijs upgrade

Aanbevolen berichten

Mijn broer gaat zijn Apple in September upgraden naar Snow Leopard, voor maar een prijs van 28,95 euro spotgoedkoop. Weet er al iemand de prijzen of ongeveer wat de upgrade gaat kosten van Vista naar Windows 7 Home Premium. Zou dit niet een pakje duurder worden, al kenende bij Microsoft. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is logisch dat Microsoft zal profiteren.

Zeker als Windows 7 deze goed aanpakt wat bij Vista in feite mislukt was omdat weinig fabrikanten toen drivers hadden voor Vista. Ondertussen is het zo goed als volledig ingehaald en daar profiteer uiteraard Windows 7.

Ik baseerd op verschillende bronnen en die zijn ook van mening dat het duurder zal zijn. Misschien is het gewoon een stunt van Microsoft om de prijzen te laten geloven dat het duurder wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja de prijzen zijn bekend, mijn broer heeft meer geluk. Toch schandalig hoor die prijzen, het zijn echte geld wolven bij Microsoft.

Prijs

De prijsstelling van Windows 7 zal iets lager uitkomen dan die van Windows Vista, maar het ontloopt elkaar niet veel. De gemiddelde prijs van een upgrade naar Windows Vista Home Premium is 125 euro; die zal zakken naar 119 euro. Een upgrade naar Windows 7 Home Premium zal ook 119 euro gaan kosten. De gemiddelde prijs van een upgrade naar Windows 7 Ultimate blijft op 299 euro staan. DEZE BRON IS VAN ZDN.

Mijn broer lacht al met zijn Apple. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.