Ga naar inhoud

Kostprijs upgrade

Aanbevolen berichten

De mensen met linux op hun pc waarschijnlijk nog meer :-) Als het op geld aankomt toch ;-)

Als het op geld na moest komen, zou ik het zo en zo al niet upgraden, maar doe het voor mijn zus. Maar de prijzen zijn schandalig voor wat je zelf nog moet doen om Windows veilig te houden en dan nog de vraag gaan we veel verschil merken in het upgraden naar W7, kwestie in snelheid. Daar heb ik mijn vraag bij ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zal dit komen dat Microsoft zoveel vraagt voor Windows Vista en W7. :elefant:

En het is nog eens een pak onveiliger t.o.v. Leopard en Snow Leopard :tongue:

Op van die hackwedstrijden word altijd eerst een Mac gehackt, dit was even geleden. Het was in ieder geval schandalig snel tov Windows.

Linux werd niet gehackt :D Mac is niet zo veilig hoor, er worden geen virussen voor geschreven dat is iets anders.

Nellie Kroes dat heb je weer goed aangepakt! Kunnen we niet upgrade van Vista naar Windows 7. Zie je maar wat daar allemaal van komt...

Een beetje zielig wat ze doen, en wij (de consumenten) zijn daar het dupe van! Altijd maar superboetes opleggen, het gaat nog lachen worden voor de minder ervaren gebruiker als ze ontdekken dat internet weg is van Win7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op van die hackwedstrijden word altijd eerst een Mac gehackt, dit was even geleden. Het was in ieder geval schandalig snel tov Windows.

Linux werd niet gehackt :D Mac is niet zo veilig hoor, er worden geen virussen voor geschreven dat is iets anders.

Maar Apple zal wel sneller zijn lekken dichten t.o.v. Windows met grote gaten kaas, maar inderdaad het was snel gehackt maar ben er zeker van dat ze bij Apple daar werk van maken om deze gaten te dichten en moet men dikwijls geen maand wachten voor het lek dicht is. :pcguru:

Nellie Kroes dat heb je weer goed aangepakt! Kunnen we niet upgrade van Vista naar Windows 7. Zie je maar wat daar allemaal van komt...

Een beetje zielig wat ze doen, en wij (de consumenten) zijn daar het dupe van! Altijd maar superboetes opleggen, het gaat nog lachen worden voor de minder ervaren gebruiker als ze ontdekken dat internet weg is van Win7.

, ik stel daar ook mijn vragen over zonder browser.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Linux kan evengoed gehackt worden.

Ik heb eens Linux geinstalleerd en vroeg me af hoe veilig Linux eigenlijk was.

Amper 3 seconde was ik binnen bij Linux.

Kom nou. Net als bij Mac wordt er weinig Linux virussen gemaakt.

Eigenlijk is Windows veel veiliger maar het probleem is degene die achter de computer zit. Downloaden....virusscanner reageert....hou..ik moet dat hebben...bingo.

Miischien beter dat Google ook een besturingsysteem op de markt brengt voor pc en laptop maar ik verwacht nog veel kapers..wacht maar af.

Dat we bijna allemaal Windows met de paplepel hebben gekregen is waar maar anderzijds zou dan alles ook flexibel zijn als dat niet zo was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.