Ga naar inhoud

Nero brandt wel maar dvd is niet afspeelbaar

Janny

Aanbevolen berichten

Hallo

Nadat ik nero 9 (volledige versie gekocht )had geinstalleerd had ik een probleem met advrcntr3.dll

e.e.a. is nu opgelost met hulp van Stegisoft (nog bedankt)

Ik kan Nero,DVDmaker en Media speler starten zonder problemen,berichten of errors.

Maar.......Als ik nu een DVD wil branden meld Nero dat het brandproces volledig is gelukt en als je de DVD bekijkt staat er ook wat op...alleen de DVD is niet afspeelbaar

De Computer meldt dat het een lege schijf is.

Heb ook al geprobeerd met een lagere snelheid te branden - helpt niet

Ik gebruik dezelfde DVD's als altijd (Platinum plus DVD+R 16x)nooit problemen mee gehad

Het filmbestand (MPG) = wel afspeelbaar met mediaplayer

Wordt er nu een beetje zat van (hiervoor heb ik toch geen € 80.00 uitgegeven ? Met de proefversie had ik geen problemen

Wie kan/wil mij helpen

Alvast bedankt Janny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een film branden (mpg bestand afspeelbaar met media player)- dus ik start Nero Vision voeg mijn film toe enz... Na het branden meldt Nero dat het brandproces volledig is gelukt en je kunt aan de gebruikte DVD zien dat dat er gebrand is (verkleuring op de achterkant)

Sluit ik Nero en wil ik de DVD bekijken dan krijg ik een melding dat er een lege DVD is geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.