Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij Vista kan je die opdracht intikken in het balkje boven het wereldbolletje linksonder op het scherm. De opdracht is wel degelijk sfc /scannow (met een spatie voor de slash).

Geplaatst:

Wel, dit had ik ook al geprobeerd, maar als ik dit doe krijg ik ook helemaal niks. Er verschijnt een venster (denk ik) gedurende een fractie van een seconde, het gaat veel te snel om het te kunnen zien. En verder gebeurt er helemaal niets, zelfs niet als ik daarna mijn computer herstart.

Geplaatst:

Het kan (soms) snel gaan ... maar heeft het ook invloed gehad op de initiële foutmelding ? Of op de mogelijkheid om te downloaden ?

Geplaatst:

Kan je eventueel met een andere PC de programma's Combofix en Malwarebytes downloaden, deze op een USB-stick zetten en vanop deze stick opstarten om te scannen ?

Geplaatst:

Ik wou snel even meedelen dat het probleem ondertussen opgelost is. In afwachting van Combofix en MBAM via usb, had ik contact opgenomen met de mensen van Dell. Daar hebben ze mij aangeraden op de pc te formateren en Windows Vista opnieuw te installeren. En daarmee is het probleem van de baan.

Maar toch heel erg bedankt voor jullie bereidwilligheid!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.