Ga naar inhoud

Foto's terughalen van lange tijd geleden

tinus

Aanbevolen berichten

Hoi,

Drie jaar geleden mocht ik voor het eerst met de digitale spiegelreflex van mijn vader oefenen. Het model: Mijn vader in het bos. De foto's zijn daarna op zijn laptop gezet. Twee jaar geleden is hij overleden en toen ik in zijn laptop aan het zoeken kwam, bleek dat de foto's verdwenen zijn. Waarschijnlijk heeft hij ze per ongeluk gewist. Misschien raden jullie het al, hij heeft geen backup gemaakt. Denk dat het overbodig is om te zeggen dat die foto's ontzettend belangrijk voor mij zijn. Tot voor kort dacht ik dat de foto's verloren waren, maar nu stond in de Zoom.nl een advertentie van recoverysoftware. Is het mogelijk om bestanden die zo'n tijd geleden gewist zijn terug te halen?

Als dit niet goed staat, sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo tinus,

foto's zijn zeker terug te halen, ook na zo een lange tijd.

er is echter 1 voorwaarde hieraan... dat er in de tussentijd NIETS anders op de laptop is gezet aan data. (dit overschrijft namelijk het verwijderde bestand)

ik raad je aan om recuva te downloaden en deze de hardeschijf grondig te laten doorzoeken op afbeeldingen.

dit duurt echt LANG, dus dat je niet denkt van goh is dat normaal? dat is dus normaal :-)

het beste installeer je recuva op een usb stick of een externe harde schijf (en absoluut niet op dezelfde schijf als waar de verloren foto's op staan).

ik wens je alvast heel veel succes, en ik hoop dat je deze foto's terug kan krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.