Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal ik heb een probleem met mijn Printer heb hem nog maar een paar keer gebruikt want als ik hem een opdracht geef weigerd hij of print maar voor de helft en stopt spontaanen is ook niet meer te activeren weigerd alles en bij een opdracht schakeld hij spontaan mijn PC uit en start die opnieuw weer zelf op maar PC doet het niet want moet zelf eerst PC uit schakelen en opnieuw opstarten en dan is pas alles van printer weg en kan ik hem opnieuw gebruiken voor een paar keer soms en begin de storing opnieuw mijn printer is een Canon PIXMA MP150 en de PC met Windo XP en de storing komt wel van de printer want zet in de oude HP printer erop geen probleem en van Canon helpdesk alleen antwoorden maar geen oplossing en geven de PC de schuld en op de PC alles legaal en op mijn naam en andere PC geen probleem hopelijk weet iemand raad want woon geen 15 hoog want dan was het zo opgelost heb het ding al van alles verwenst.

Vriendelijke Groetjes Leo Lamper ..Yerseke..

Geplaatst:

Beste,

Zoals ik heb gelezen heeft u eerst een andere printer gehad? Heeft u de drivers van uw vorige Printer ook weer van uw pc afgegooid?

Zo niet moet u dat even doen en de drivers van uw nieuwe canon printer installeren.

Als u dit allemaal al gedaan heeft, dus de nieuwe drivers staan al op uw pc, ligt het toch echt aan de printer.

Een fabrieksfout dus...

Grtz

Thomas

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie de vorige printers waren ook prima maar dacht Hé drie in een had ik al lang zin in dus vandaar maar valt nu even tegen groetjes Leo..

Geplaatst:

Het is dus een 3 in 1 printer, dan zult u een cd bij de printer gehad moeten hebben, heeft u die ook al gebruikt?

Daar staan de drivers op e.d.

Geplaatst:

Ik weet niet wat ze al hebben geprobeerd want zelf heb ik er weinig verstand van dus die dingen en handelingen laat ik aan een ander over weet wel dat alles eraf en schoongemaakt is op de PC en al een keer of vier is geinstalleerd maar geeft elke keer van die smerige fouten en Canon steek het nu op de PC maar die is oke er staat daar niets legaal op dus zal op den duur maar in de doos doen en opsturen bedankt allemaal groetjes Leo..

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.