Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik heb een probleem de laatste tijd :s

Altijd als ik een spel speel gaat mijn monitor op standby na 20 minuten ofzo :s en ik kan nix doen behalve de pc rebooten. alles draait behalve men scherm.

P4 3.0ghz HT

9600GT

2GB Ram

420W Psu

ASRock DUAL 4core VSTA ofzo

Dit gebeurde vroeger nooit.. totdat ik Terminator Salvation speelde een maand geleden en dan gebeurde het alleen bij Terminator. Maar na een paar levels gebeurde het niet meer. Dan werkte alles weer en ik speelde PES2009 en het gebeurde ook 2 keer.. geen probleem dacht ik. Onlangs is er een Demo verschenen van ArmA 2 en toen ik die speelde gebeurde het weer :s maar nu gebeurt het zowel bij ArmA als bij PES09 dat het na 20 minuten uitvalt..

Wat kan ik doen, waar ligt het aan?

Ik heb 185.66 als drivers..

Windows XP SP3

Geplaatst:

Je kan dat regelen.

Klik op desktop met rechter muis.

Ga naar tab schermbeveiliging

Klik op energie

Je kan het zo regelen:

Beeldscherm uitschakelen: 20 minuten.

Vaste schijven uitschakelen: nooit

Systeem stanby: nooit

Geplaatst:
Je kan dat regelen.

Klik op desktop met rechter muis.

Ga naar tab schermbeveiliging

Klik op energie

Je kan het zo regelen:

Beeldscherm uitschakelen: 20 minuten.

Vaste schijven uitschakelen: nooit

Systeem stanby: nooit

Heb ik al op nooit gezet bij alles

Geplaatst:

Ik denk dat ik hetzelde probleem heb, heb dezelfde kaart als jij.

Alleen heb ik het bij het spelen van CS:S.

Ik krijg na verloop van tijd, soms na het spelen van 1 ronde, no signal op mijn scherm te zien, en mijn geluid blijft dan ook hangen.

Heel af en toe reboot hij zelf, en anders moet ik hem zelf resetten.

Nieuwste driver(s) helpen bij mij niet, dus ik hoop dat jij antwoorden krijg die ik ook kan toepassen.

Geplaatst:

misschien overhit de graka? heb dit vroeger gehad met radeon 9800XL, wou het oplossen met nieuwe koeler maar kaart was al half-dood

EDIT: al eens een anders scherm aangesloten?

Geplaatst:

Koop goedkoop muis met een draad of leen van iemand anders.

Doe weer die test met de games.

Indien er geen problemen zijn dan kan de usb muis een probleem zijn want dat gebeurd.

Bij AVG indien er firewall bijzit moet je eens kijken of je Windows update en de games niet per ongeluk geblokkeerd staat.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.