Ga naar inhoud

msn onthoud wachtwoord en gebr naam niet meer

WITCH

Aanbevolen berichten

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc stop “Boonty Games”

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc delete “Boonty Games”

Druk op Enter.

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://toolbar.ask.com/toolbarv/askR...15&gct=&gc=1&q=

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,Default_Search_URL = http://toolbar.ask.com/toolbarv/askR...15&gct=&gc=1&q=

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://toolbar.ask.com/toolbarv/askR...gct=&gc=1&q=%s

R3 - URLSearchHook: (no name) - {C94E154B-1459-4A47-966B-4B843BEFC7DB} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

O4 - HKCU\..\Run: [Reg Tool] C:\Program Files\Reg Tool\Reg Tool.exe -boot

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder). De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computeropnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste mensen,

Het is opgelost!!! Hoogstwaarschijnlijk lag het aan een van deze twee dingen:

Ik draaide met een verouderde versie van internetexplorer en even de wachtwoorden van msn veranderd.

Het werkt nu weer.

Bedankt voor het mee denken.

Gr Witch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost!!! Hoogstwaarschijnlijk lag het aan een van deze twee dingen:Ik draaide met een verouderde versie van internetexplorer en even de wachtwoorden van msn veranderd.

Het werkt nu weer.

Goed dat het nu weer werkt :-) ... maar mag ik er - op zijn minst - aan twijfelen of je PC nu weer clean is en daar de echte oorzaak lag. Daarvoor zat er iets té veel ongewenst spul op je computer. Wil je nog eens een nieuw logje van HijackThis en Malwarebytes laten zien ter controle. Als je daar zin in hebt natuurlijk ... voor onze "mooie ogen" hoeft het niet noodzakelijk :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat nu weer werkt :-) ... maar mag ik er - op zijn minst - aan twijfelen of je PC nu weer clean is en daar de echte oorzaak lag. Daarvoor zat er iets té veel ongewenst spul op je computer. Wil je nog eens een nieuw logje van HijackThis en Malwarebytes laten zien ter controle. Als je daar zin in hebt natuurlijk ... voor onze "mooie ogen" hoeft het niet noodzakelijk :D

Uhhh sorry :stupid: ik ben nog vergeten te vertellen dat ik de volledige harde schijf heb geformateerd, en nu een compleet verse installatie heb xD en dat alles weer perfect werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhhh sorry :stupid: ik ben nog vergeten te vertellen dat ik de volledige harde schijf heb geformateerd
Je moet je daar echt niet voor verontschuldigen, hoor. Maar zo is het meteen een stuk duidelijker voor alle volgende forumgebruikers dat het probleem is opgelost met formatteren ... en niet via andere stappen (die zeker ook tot hetzelfde resultaat hadden kunnen leiden). Bedankt voor de info :ciao:
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.