Ga naar inhoud

Filmpjes van o.a. youtube kunnen niet worden afgespeeld

Aanbevolen berichten

Kan je ook even vermelden met welk programma je werkt en welke versie hiervan? Dit kan je meestal vinden bij Help -> Over...

Zo kunnen we een beter zicht krijgen over hoe we dit probleem moeten aanpakken.

Meestal als filmpjes of dergelijke niet kunnen afgespeeld worden met de software op de pc verschijnt er een kadertje of in het geval van Internet Explorer 8 komt er dan een balk bovenaan waarin gevraagd word iets te installeren. Dit moet je dan doen en daarna zou het moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook even vermelden met welk programma je werkt en welke versie hiervan? Dit kan je meestal vinden bij Help -> Over...

Zo kunnen we een beter zicht krijgen over hoe we dit probleem moeten aanpakken.

Meestal als filmpjes of dergelijke niet kunnen afgespeeld worden met de software op de pc verschijnt er een kadertje of in het geval van Internet Explorer 8 komt er dan een balk bovenaan waarin gevraagd word iets te installeren. Dit moet je dan doen en daarna zou het moeten werken.

Ik heb eigenlijk geen enkel idee, misschien dat u mij kunt adviseren welk programma ik het beste kan downloaden. Ik zelf heb het idee dat het aan de flash player ligt, maar wanneer ik een flash player installeer blijft het probleem zich voordoen. De flashplayer die ik download heet: adobe flash player, versie 10,0,22,87. Ik had verwacht dat het probleem hiermee verholpen zou zijn. Maar niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde het programma waarmee je webpagina's zoals Youtube bekijkt. Zelf gebruik ik hiervoor Internet Explorer 8 en dit is het programma (hiermee doel ik dus op Internet Explorer, niet de versie) dat de meeste mensen gebruiken.

Wanneer Internet Explorer iets nodig heeft van onderdelen zoals een Flash Player of iets dergelijks dan komt hij dit normaal zeggen tussen de adresbalk en de eigenlijke pagina in een balk of iets dergelijks. Het kan bv ook zijn dat je Java moet installeren hiervoor. Heel veel zaken op websites werken met Java. Dit programma kan je gratis downloaden op www.java.com. Dat kan ook het probleem zijn waarom hij niets weergeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet onder het anwoordvenster op de knop "meer opties" klikken en dan krijg je een nieuwe pagina met meer mogelijkheden om je bericht te bewerken.

Als je dan even naar beneden scrollt, zie je bij overige opties een kader met als titel bestanden toevoegen. Daar klik je op de knop beheer bijlagen.

In het venster dat dan opent, klik je op de knop browse en je bladert op je computer tot aan de afbeelding die je wil toevoegen. Dan klik je op de bovenste knop uploaden. Je mag nu het venster sluiten.

Je bestand is nu toegevoegd aan je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.