Ga naar inhoud

[OPGELOST] sd geheugenkaarten

Gast kees van leeuwen

Aanbevolen berichten

Gast kees van leeuwen

Als ik mijn foto's download van een SD kaart via de daarvoor bestemde sleuf in mijn PC en ik sluit op de juiste manier af(hardw.verw.) en ik kijk in de map "Mijn Comp." dan zijn alle stations bestemd voor geheugenkaarten en de USB - sticks verdwenen.

De fabrikant van de PC ( Medion) adviseerde mij om dan de PC gewoon af te zetten ; dus niet afsluiten en daarna de aan/uitknop enkele malen in te drukken waarna de pictogrammen weer terug moeten zijn.Dat werkt, tot gisteren. Toen kreeg ik na aanzetten van de PC een wit bureaublad zonder de ingevoerde achtergrondfoto met een venster dat verwees naar de Aktief Desktop, het was me niet duidelijk wat ik daarmee moest.

Na wat gezoek in het beeldschermmenu lukte het me om de oorspronkelijke foto weer terug te zetten. Wat overblijft is een bureaublad dat aan de re.kant wit is ! Dit witte vlak kan ik naar re. verslepen maar er blijft een verticale witte balk over( 3cm) die niet weg wil !

Heeft het een met het ander te maken en hoe los ik het op ?

Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit zonder enige reden PC gewoon af zetten. Dat is het allerslechtse wat er is.

Dat medion dat voorsteld begrijp ik niet.

Als je nog Aktief Desktop hebt moet je zo doen:

Klik op desktop

Klik op eigenschappen

Klik op bureelblad aanpassen (onderaan)

Klik op Website

uitvinken Mijn huidige instructiepagina.

Als het niet zo is dan een foto of op toets prt scr klikken en plakken in tekenprogramma zodat we kunnen zien wat u bedoeld. En hier uploaden.

Ga naar mijn computer en met rechtermuis op eigenschappen klikken.

Klik op Hardware en dan op apparatenbeheer

Staan daar gele of rode tekens?

Wat ik hier opgeeft is voor XP. bij Vista is dat een beetje anders.

Uploaden doe je zo:

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u foto.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kees van leeuwen

Het bureaublad probleem is opgelost , dank voor de tip.

Iets anders ; systeemherstel werk bij mij niet meer, weet jij hoe ik dat weer aan de praat kan krijgen ?

Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.