Ga naar inhoud

Vista SP2 NL is er !

Sarah

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• 4 weken later...

Hoe kun je nu zien dat je de nederlandse versie hebt?

Ik heb gisteravond de SP binnengehaald, maar ben naar bed gegaan omdat het zo lang duurt. Nu bedenk ik me dat ik geen taal heb geselecteerd.

Overigens wil ik een andere vraag stellen, maar bij nieuwe discussie krijg ik geen ruimte om het onderwerp te plaatsen dus bij verzending vraagt hij om een titel of onderwerp, maar in die open balk staat "Geen voorvoegsel", ik weet niet hoe ik dat verder moet doen, vandaar dat ik het hier even toevoeg, met excuus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kun je nu zien dat je de nederlandse versie hebt?

Ik heb gisteravond de SP binnengehaald, maar ben naar bed gegaan omdat het zo lang duurt. Nu bedenk ik me dat ik geen taal heb geselecteerd.

Overigens wil ik een andere vraag stellen, maar bij nieuwe discussie krijg ik geen ruimte om het onderwerp te plaatsen dus bij verzending vraagt hij om een titel of onderwerp, maar in die open balk staat "Geen voorvoegsel", ik weet niet hoe ik dat verder moet doen, vandaar dat ik het hier even toevoeg, met excuus.

Wel als SP2 is geinstalleerd dat zal je de juiste taal hebben.

Ivm plaatsten nieuwe discussie: het veld 'geen voorvoegsel' kies je je besturingssysteem en ernaast is er er plaats om de titel te plaatsen.

Bekijk gerust even de video, dan wordt het vast duidelijk:

Video Hoe een vraag stellen op het forum? PC Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hoy iedereen

Vandaag gewoonweg SP2 voor Vista geinstalleerd,

verliep heel vlotjes.

K'heb geen handleidingen of wat dan ook geraadpleegd.

Gewoon gedaan en 't stond erop.

Nu nog afwachten of het ook een verbetering met zich

meebrengt.

Vriendelijke groetjes

Angel_

aangepast door Angel_
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.