Ga naar inhoud

laptop

martino7

Aanbevolen berichten

Als je met recovery opnieuw wilt installeren dan kan je de tweede partitie gewoon in xp formateren.

Klik op de twee partitie en dan met rechtermuis op formateren klikken.

Dan start je uw computer op en zet de recovery in de cdrom.

Maar als je partitie wilt maken dan is dat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Martin,

Het zou handig zijn als je van bij de start al voldoende informatie zou mee geven, nu moeten we dat vragen.

De minimum info is toch wel het merk en type van je laptop. En de "Recovery cd" was die origineel bij je laptop of heb je die zelf gemaakt en zo ja, met welk programma.

Je partities, heb je die zelf aangemaakt of stonden die er op?

Met de meeste recovery cd's die door de fabrikant met de laptop zijn mee gegeven kun je uw laptop terug brengen naar zijn fabriekstoestand. Niet meer en niet minder.

Maar dit is afhankelijk van fabrikant, sommigen overschrijven je volledige hardeschijf, verwijderen zelfs extra partities.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

:pcguru:En de "Recovery cd" was die origineel bij je laptop of heb je die zelf gemaakt en zo ja, met welk programma.

Je partities, heb je die zelf aangemaakt of stonden die er op?

Graag een antwoord op ALLE vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik gebruik de "livebox" van orange (internet +telefonie) Op de desktop computer werkt alles nog steeds uitstekend. Mijn Wireless Asus laptop heeft ook prima gewerkt maar nu, na gebruik van de "recovery cd", kan internet "de pagina niet meer worden weergegeven etc." Wat en waar dien ik nu opnieuw iets te installeren of in te voeren? (Een andere laptop vindt de livebox wel !) Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.