Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een week geleden een webcam van het type Maxell MPCC-8 Max Cam gekocht. Drivers instaleren enzo leek goed te gaan, maar als ik hem wil gebruiken krijg ik volgende foumelding:

EZShareMemory.exe - Application Error

The instruction at "0x73dd11c7" referenced memory at "0x00000004". The memory could not be "read".

Click OK to terminate the program

Iemand een idee wat ik hiermee kan aanvangen? Heb al geprobeerd de software te herinstaleren, maar zonder succes.

Groeten,

Nicolas

Geplaatst:

Sorry voor de trage reactie: heb de laatste dagen geen toegang gehad tot het internet :s Neen ik heb Windows Xp en er was een CD met drivers meegeleverd, die ik dan ook geïnstalleerd heb natuurlijk :)

groeten, Nicolas

Geplaatst:

Ik vond zo goed als geen informatie over uw cam.

Dus heb ik die geinstalleerd om meer te weten.

Hebt je de virusscanner toestemming gegeven om de wijziging in INI bestanden toe te staan.

Geplaatst:

Ik denk het niet...herinner mij toch niet dat ik dat gedaan heb..kan ik die toestemming achteraf nog geven, of...? ik gebruik McAfee Virusscan Enterprise v8.6.0 (stond geïnstalleerd op mijn laptop bij aankoop)

Geplaatst:

Klik op Firewall icoontje onderaan rechts met de rechtermuis en open het.

Uwe versie verschil misschien die van mij.

Klik op Begin

Klik op Programmamachtiging

Even wachten en dan ziet je rechts alle programma's.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.