Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb VMWare 6.5 Build 118166 geinstalleerd op mijn Vista Home Premium 64 bit geinstalleerd maar als ik nu een besturingssysteem wil installeren in VMWare dan krijg ik deze melding;

Could not get vmx86 driver version: De ingang is ongeldig.

You have an incorrect version of driver "vmx86.sys". Try reinstalling VMware Workstation.

Failed to initialize monitor device.

en als ik dan op oké klik krijg ik nog deze melding;
Cannot find a valid peer process to connect to
moet er nog bijvermelden dat VMWare zich heeft geinstalleerd op C in de map Program files (x86). Iemand die mij goede raad kan geven
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
En heb je het al eens opnieuw geïnstalleerd?

Meer uitleg over deze foutmelding staat hier.

Jürgen

verwijderd is hij al terug maar voor ik opnieuw begin te installeren even de vraag of dat er een 64 bit versie is van VMWare want had deze eerst geinstalleerd op mijn vorige pc en was Xp Home 32 bit???

Geplaatst:
Ik vind het niet direct op hun website, maar ik denk dat je de 64 versie wel nodig hebt, aangezien je met de Vista 64 bit versie werkt.

dat is nou het probleem ik vindt ook niets terug van een eventuele 64 bit versie???

Geplaatst:
Is het deze versie die je nu gebruikt? Die heeft blijkbaar wel een 64 bit versie.

Jürgen

dat is de versie dit ik gebruik maar zie daar nergens een aparte versie voor 64 bit zover ik hier kan uitmaken is er maar een versie voor beiden???

• 3 maanden later...
Geplaatst:
Probeer dit eens. Of dit.

Jürgen

ben nog steeds met het probleem bezig en wat deze twee tips betreft kan zou ik de tweede graag laten voor wat hij is omdat ik VMware eigenlijk goed vindt en er vele mee werken met het zelfde systeem als ik (64-bit) maar nog niemand mij verteld hoe hij of zij het geinstalleerd hebben. De eerste tip daarentegen zou ik wel willen uitproberen maar hier zou ik graag willen weten of deze instellen nadien kwade gevolgen kan hebben hij luid als volgt;

It can be manually changed, but it's a complete pain to do. If you download EasyBCD, just go to Advanced Options and tick Allow unsigned driver installation on Vista 64-Bit Edition
Geplaatst:

heb vandaag Sun Virtualbox 3.0.10 eens geinstalleerd om te zien of deze wel degelijk installeerd en na de installatie dus ook werkt, en inderdaad installatie probleemloos verlopen en heb als test eens een XP Pro 32-bit geinstalleerd in de Viruele pc van Sun verliep allemaal zonder problemen maar heb toch een vraagje is het namelijk mogelijk om in dit progje full screen te zetten want dat blijkt mij niet te lukken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.