Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

stond inderdaad in het menu maar ik was vergeten de resolutie aan te passen, toch hartelijk bedankt voor de tip. Krijg hem spijtig genoeg niet mijn volledig 22 Inch scherm zijkanten blijft ongeveer 5 cm zwart.

Geplaatst:

ik weet niet of ik een ander topic moet openen voor mijn volgende vraag, het is in verband met Sun Virtualbox hoe kan ik bestanden van mijn pc overbrengen naar een virtueel besturingssysteem, ik heb al geprobeerd door een share map aan te duiden in de settings van het virtueel besturingssysteem of mijn externe HD aan te duiden in de USB settings van het virtuele systeem maar ik krijg geen gedeelde map of externe HD te zien ook knippen en plakken lukt niet in Virtualbox.

Geplaatst:

Volledig scherm ga je niet kunnen krijgen. Ik heb die zwarte rand ook nog als ik kies voor full screen.

Om bestanden te delen:

Open Virtualbox.

Kies het besturingssysteem dat je virtueel wil draaien.

Klik op Settings.

Kies voor Shared Folders.

Klik daarna op toevoegen(of gebruik de knop INS) en voeg de mappen toe die je wil delen.

De mappen zouden nadien moeten verschijnen bij "virtual shared folders

Geplaatst:

Welk OS staat op je pc geïnstalleerd en welk OS wil je virtueel draaien?

Bij mij staat OS op de pc en draai ik windows 98 virtueel en ik kan elke map zowat selecteren.

Heb je bij folder path "other" geselecteerd?

Geplaatst:

mijn besturingssysteem is Vista Home Premium 64-bit en ik zou het momenteel willen delen met Window7 en daarna ook met Vista Home Premium zodat ik progjes eerst kan uittesten alvorens te installeren op mijn pc. Waar moet ik folder path selecteren

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.