Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dvd,cd blueray speler kan ik niet meer vinden

hallo ik heb de acer 7520 die met standaard blueray speler

nu heb wou ik gisteren een hd dvd gaan kijken en zag dat nergens meer

mijn dvd,cd staat ook in het systeem beheer kan ik hem niet vinden wie oh wie kan me helpen begrijp er niets van alvast bedankt mvg mela :boring:

ik weet niets van bios enzo daar waag ik me maar niet aan straks doe ik iets helemaal niet goed

Na ik weet het nu echt niet meer ik zet me LAPTOP aan vanochtend en alles werkt weer normaal

dus ik denk even branden en wat denk je nero gaat heeeeeeel traag en nu zie ik me brander weer niet meer

dus ik probeerde hem af te sluiten gaat voor geen meter heb de LAPTOP toen uitgezet en weer aangezet

ik begrijp er echt niets van wie kan me helpen :boring:

Geplaatst:

ik heb het sinds gisteren maar vanochtend zetten ik mijn Laptop weer aan en toen vond hij hem wel weer , dus ik wou iets branden het branden werkte voor geen meter en heb het toen maar gestopt. ik heb gisteren wel een bluetooth versie verwijdert en daarna deed hij het denk ik niet meer ik heb geen idee

ik draai vista , de laptop is van juni 2008 dus net buiten de garantie

mvg mela

Geplaatst:
Normaal heb je toch 2 jaar garantie?

Probeer eerst een systeemherstel te doen naar een punt zo kort mogelijk voor de verwijdering van de bluetooth.

Hoe je dit moet doen kan je hier lezen. Herstelpunten in Vista toepassen

ik heb met me stomme hoofd systeem herstel uitgezet , volgens een vriend bespaar je zo ruimte ????? dus kan helaas niet terug gaan naar een eerder systeem herstel punt

Geplaatst:

De bluetooth driver kan je misschien nog ongedaan instellen in de hardware.

Je kan systeemherstel ook verkleinen tot 500 mb is dat is nog genoeg voor een paar dagen systeemherstel.

Geplaatst:
De bluetooth driver kan je misschien nog ongedaan instellen in de hardware.

Je kan systeemherstel ook verkleinen tot 500 mb is dat is nog genoeg voor een paar dagen systeemherstel.

ja ik weet het ik begrijp ook niet waarom ik het heb uitgezet ik heb genoeg ruimte naja is gebeurt heb het maar meteen weer aangezet , ik denk dat ik anders maar alles ga backuppen en via me externe brander opnieuw alles erop zetten ,

• 3 weken later...
Geplaatst:

heeft iemand nog een idee ene moment is me optiarc blu-ray driver er en het andere moment is tie weer weg , nu wil ik proberen om me gehele schijf te formatteren en een schone vista home premium erop te zetten maar helaas me drive doet het niet dus wie oh wie heeft een idee , ik heb ook een externe brander heb ik het al mee geprobeerd maar die laait niet verder dus HELP

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.