Ga naar inhoud

PC aansluiten op tv

Olle1880

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een LG 32LC52 LCD tv toestel, hierop wil ik dus mijn pc op aansluiten. Mijn pc is van het merk MEDION (1 jaar oud). Nu is mijn vraag, met welke kabel sluit ik mijn pc dus het beste aan op mijn tv? En heb ik dan mooi beeld enz enz

Ik heb een s-video kabel maar die werkt niet, heb ik al geprobeerd. Denk dat mijn tv dat niet aanneemt. HDMI heb ik zowel op tv als pc, alsook een scart aansluiting.

Wie kan mij helpen...? Eventueel met foto's enz want ik ben echt wel een leek op da gebied :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft je tv ook een pc ingang. Deze is zeker nodig en niet iedere tv heeft dit, daar moet voor bijbetaald worden bij sommige merken. Indien dit wel het geval is heb je een kabel nodig , ik weet de naam niet maar het is een kabel waarmee je een scherm aansluit. Hopelijk heb ik je geholpen groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is natuurlijk HDMI, daarvoor moet je een HDMI kabel voor hebben maar waarschijnlijk heb je dat wel meegekregen met je tv. Als je het niet hebt, kan je het gewoon kopen in een winkel.

Tweede mogelijk scart, is ook heel gemakkelijk.

Nog een derde mogelijk is met een kabel waarmee je je pc met je monitor aansluit, dat is zo'n blauwe, maar daar kan je alleen je beeld zien en dan moet je nog een kabel hebben voor je audio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC is Analoog en HDMI Digitaal. Het goedkoopste is SCART-VGA 3 Meter voor 5 euro. Mindere kwaliteit. scart kabel winkel online - goedkoopste scart kabel aanbod online - scart

Ja kan ook HDMI - VGA, dat is een stuk duurder omdat het analoge singaal moet worden overgezet naar digitaal Allees het kastje 69 euro. 1st-Aid Computer Service en Shop Je hebt dan nog wel een HDMI en een VGA kabel nodig.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.