Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn PC is gecrasht en gebruik dan altijd het programma get data back om bestanden te recupereren. Nu degenen die ik wil(voornamelijk foto's) worden niet teruggevonden, wat anders wel het geval is.

Ik heb het programma dan eens laten lopen ook op mijn externe harde schijf waar ze ook nog ooit op gestaan hebben, maar ik heb ze dan zelf handmatig verwijderd. Resultaat hier is dat hij ze allemaal mooi terugvindt, maar ze als deleted staan en ik ze dus bijgevolg niet kan openen. Ik vind dit een beetje raar aangezien ik voor de scan (die trouwens 7 uur duurt :s) de optie deleted files heb aangeduid.

Iemand andere voorstellen of opties, want zou toch echt graag al die foto's terughebben...

alvast bedankt

mvg

jan

Geplaatst:

hoe is hij gecrashed?

stopt er gewoon mee, of is de harde schijf echt defect? (tikken, kraken, schurende geluiden)

als hij vreemde geluiden maakt heb je groot kans dat het oppervlakte waar je foto's op stonden fysiek vernietigd is namelijk

Geplaatst:

ik kwam maandag terug van werchter en toen ik hem opstarte kreeg ik een melding in de zin van schijflees fout of zo iets.

Rare is dat ik documenten van mijn broer en zus weervindt maar de mijne zijn natuurlijk spoorloos...

kben nu eens aan het proberen met andere software...

Geplaatst:

harde schijf maakt geen rare geluiden...

heb nog eens met andere software geprobeerd (Arax Disk Doctor)

Gaat stukken rapper ook. Ik kan de foto's overzetten naar een map maar ik als ik ze wil openen gaat het niet desondanks er in het programma bij stond recoverable als status...

Iemand nog voorstellen...

Zou ze echt graag terughebben

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.