Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik weet niet of ik in het juiste forum zit maar heb een probleem met mijn beeldscherm bij de opstart van Vista Home Premium zie afbeelding;

1247294856-090.jpg

Moet er wel bij vertellen dat dit niet altijd gebeurd bij de opstart en het euvel ook enkel bij de opstart plaats vindt voor de rest van de tijd heb ik een mooi scherm. Heb met de firma (Acer) contact opgenomen en gaven mij de raad om de drivers van de grafische kaart eens een update te geven om te zien of dit zou helpen. Nu is mijn vraag of ik dit gewoon kan doen met het programma Driver Checker 2.7.3 want pc is nog in garantie en zou toch alles zo volgens het boekje willen doen om de garantie te behouden.

Gast [S]Darkness
Geplaatst:

Heb je dit allen hier of overal ?

Geplaatst:

Ik heb TuneUp Utilities 2009 software.

Heb ik login scherm naar eigen smaak

Misschien kan je dat eens proberen.

---------- Post toegevoegd om 01:47 ---------- Vorige post was om 01:45 ----------

Darkness;82273']Heb je dit allen hier of overal ?

Onder de foto staat er duidelijk dat hij dit niet altijd heeft en ook niet overal.

Geplaatst:
Darkness;82273']Heb je dit allen hier of overal ?

zoals inderdaad al gezegd heb ik dit enkele bij dit beeld aan de hand net na het zwarte scherm met het kleine ronde Vista logo gaat ie over naar het inlogscherm (als je een wachtwoord hebt voorzien) en net op dat moment krijg ik zo'n scherm te zien ooit meer zwart ooit minder en niet bij elke opstart gebeurd dit laten wij zeggen 50% wel.

---------- Post toegevoegd om 09:25 ---------- Vorige post was om 09:23 ----------

Welke grafische kaart heb je? De laatste drivers kan je gewoon vinden op hun website.

Jürgen

Pc samenstelling;

PC naam: Acer Aspire M7720

Moederbordnaam Acer FX58M

CPU Type QuadCore Intel Core i7 920, 2666 MHz (20 x 133)

Moederbord Chipset Intel Tylersburg X58, Intel Nehalem

Systeemgeheugen 6134 MB (DDR3-1066 DDR3 SDRAM)

Video kaart ATI Radeon HD 4650 (1024 MB)

Geluidskaart ATI Radeon HDMI @ ATI RV710/730 - High Definition Audio Controller

Harde schijf ST31000340AS (1000 GB, 7200 RPM, SATA-II)

kan je ook terug vinden in mijn persoonlijke gegevens en tuurlijk kan je die normaal op hun site weer vinden maar dacht zo'n progje doet alles gelijkertijd want vorige moeten ook verwijderd worden om een properen installatie te bekomen of zie ik dit verkeerd???

Geplaatst:

>Laad de dvd van Vista in je computer.

>druk op start en typ cmd > Klik rechts op cmd en kies uitvoeren als 'Administrator'

>Je ziet nu een zwart scherm

>typ nu: sfc / scannow > enter

Dit duurt enkele minuten en herstart de computer daarna

Als dit probleem nog voordoet:

Download: TuneUp Utilities 2009 en gebruik de demo versie.

Start: TuneUp Utilities 2009 en ga naar "costumize windows" en kies vervolgens "Changes user logon" installeer tijdelijk een andere logon venster via Add en dan downloaden van internet of gebruik een eigen foto.

Installeer deze en herstart de computer

Start daarna terug TuneUp Utilities 2009 en ga dan weer naar "changes user logon"

verwijderd het scherm dat je laatst gebruikt hebt en kies Windows default als standaard.

Jouw probleem "zou" moet opgelost zijn nu.

Toch Niet?

Hmmm.....

Als je de computer opstart en je ziet het logon scherm zie je soms "service starten?" of "bereid bureaublad voor" ?

Geplaatst:
>Laad de dvd van Vista in je computer.

>druk op start en typ cmd > Klik rechts op cmd en kies uitvoeren als 'Administrator'

>Je ziet nu een zwart scherm

>typ nu: sfc / scannow > enter

Dit duurt enkele minuten en herstart de computer daarna

Als dit probleem nog voordoet:

Download: TuneUp Utilities 2009 en gebruik de demo versie.

Start: TuneUp Utilities 2009 en ga naar "costumize windows" en kies vervolgens "Changes user logon" installeer tijdelijk een andere logon venster via Add en dan downloaden van internet of gebruik een eigen foto.

Installeer deze en herstart de computer

Start daarna terug TuneUp Utilities 2009 en ga dan weer naar "changes user logon"

verwijderd het scherm dat je laatst gebruikt hebt en kies Windows default als standaard.

Jouw probleem "zou" moet opgelost zijn nu.

Toch Niet?

Hmmm.....

Als je de computer opstart en je ziet het logon scherm zie je soms "service starten?" of "bereid bureaublad voor" ?

-installatie Dvd heb ik niet is tegenwoordig niet meer de gewoonte om deze bij te leveren.

-TuneUp Utilities 2009 had ik al geinstalleerd staan op pc en heb de opdracht uitgevoerd en zal wat dit betreft enkele dagen moeten testen omdat het dus niet telkens gebeurd als ik de pc opstart het eerste resultaat was nog goed dus.....

Geplaatst:
sfc / scannow

kan ook werken indien je pc herstel punten aanmaakt. Probeer het maar eens.

is een nieuwe pc en heeft dit al vanaf dag 1 dus deze opdracht gaat niet veel helpen vrees ik.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.