Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Als je dat vanaf dag één had ga dan maar terug naar de winkel en dat zei het maar oplossen.

ergens begrijpelijk zo'n reactie maar ik probeer in het mate van het mogelijke net zoals jullie zoveel mogelijk zelf op te lossen want al doende leerd men maar dit is nu een antwoorden dat je op een help forum dan niet direct verwacht ik dacht dat hier mensen zich lid maakte om dat ze met plezier mensen helpen. Maar om terug te komen op de oorzaak hoop je in het begin ook dat het euvel kan opgelost worden door een update van drivers of dergelijke want het probleem is bij zulke pc's dat deze dan terug naar Acer moeten worden gestuurd om gerepareerd te worden en dan ben je hem toch al gauw een week of drie kwijt en dan wordt het vervelend als je geen andere pc in je bezit hebt en deze tocn nodig hebt voor bepaalde doeleinden net zoals telefoon (dat is nu eenmaal de moderne tijd). Nu ben ik tot op heden heel blij en dankbaar voor alle tips en door deze van jou uit te voeren Tjoepke wat betreft het veranderen van het opstartscherm geeft tot op heden goed resultaat (waarvoor nogmaals heel hartelijk bedankt) maar zoals ik eerder al heb vermeld gebeurd het niet altijd en moet ik de echte resultaten even afwachten en indien dit niet het gewenste resultaat geeft nog zoals door Acer gevraagd de drivers updaten. Van daar dus ook de vraag hoe ik deze het beste kan update voor een goed resultaat te krijgen en dit het beste in orde kan brengen handmatig of met een progje zoals bijvoorbeeld Driver Checker en is dit staps gewijs uit te leggen als ik deze handmatig wil updaten want als ik het via apparraatbeheer doe zegt ie dat hij up to date is nogthans is er een nieuwere versie uit (geinstalleerde versie is 8.542.0.0) als ik via deze site;

Graphics Drivers & Software

kies voor Vista 64-bit, Radeon en 4600 series kom ik hier terecht;

http://game.amd.com/us-en/drivers_ca...common-vista64

welke moet ik hier kiezen of zit ik fout???

Geplaatst:

Laat me duidelijk zijn, wat je ziet in uw opstart scherm is geen oorzaak door een slechte driver van je beeldkaart wat sommige ook mogen beweren.

Waarschijnlijk een slechte installatie door je fabrikant bij het installeren van het besturingssysteem. Daarvoor dat ik eerst had gesuggereerd om sfc /scannow uit te voeren, dit hersteld/vervangt corrupte/ontbrekende systeem bestanden.

Waarom ik daarna suggereerde om naar de winkel te gaan is simpel: Je hebt betaald voor systeem dat probleemloos moet werken en je geniet van een garantie. Als je vanaf dag één terug naar de winkel zou gegaan zijn, dan had je zonder veel problemen gewoon een andere pc gekregen. Als je nu gaat proberen om diverse (mogelijke conflict drivers) te installeren bestaat de kans dat je niet meer kunt genieten van de garantie. (afhankelijk van fabrikant en winkel)

Wil je toch die drivers downloaden welke jij hierboven zegt:

Klik op start > configuratie scherm > systeembeheer > computer beheer > apparaat beheer > beeldschermadpaters > klik op het + teken en dan rechts op jouw kaartje > kies installatie ongedaan maken.

Herstart de computer

Download dan deze driver en installeer het: https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/9-6_vista64_win7_64_dd.exe

Hestart de computer

Download daarna en installeer het: https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/9-6_vista32-64_ccc_lang3.exe

Herstart de computer

DONE

Geplaatst:

zoals ik voordien al heb vermeld heb ik geen installatie dvd meegeleverd gekregen maar is het mogelijk om een "sfc /scannow" uit te voeren met een dvd van vista van de site van Microsoft de zogenaamde MSDN (Dit is de officiële uitgave direct van Microsoft.

Informatie van de producent:

File Name: nl_windows_vista_with_sp2_x64_dvd_x15-36331.iso

SHA1: 959882845CFC5978E301266B47AA1430C5284D40

ISO/CRC: 1B975979)

of werkt het dan niet?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.