Ga naar inhoud

samsung 46ue 7020 aansluiten op je pc

jackm

Aanbevolen berichten

kan iemand mij vertellen hoe ik een pc met hdmi uitgang op mijn samsung led tv krijg ik heb een gold cable van 5meter van pc naar tv alleen zie ik nu mijn achtergrond van mijn pc zonder snel koppelingen op mijn tv verder doet ie niks

weten jullie hier iets van help me aub

alvast bedankt gr jack

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte, Wat is je besturingssysteem?

Ik ga ervan uit dat je Vista hebt.

Ga naar je computer terwijl je de tv hebt aangesloten en volg het scherm van je computer.

Klik rechts op een lege plaats op je bureaublad. Kies vervolgens: Aan persoonlijke voorkeur aanpassen, kies dan beeldscherm instellingen, volgens mij zie je nu 2 schermen (je ziet 1 en 2) Klik rechts op scherm 2 en indien gekoppeld aan staat kies je vervolgens, maak dit scherm primair. (staat gekoppeld nog niet aan, zet die aan)

Kies toepassen en voilla daar is je beeld.

Enfin normaal toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt dat je wilde reageren ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik met de bijgeleverde cd van de tv mijn pc moest synchroniseren maar klopt het dat het geluid over de pc blijft gaan ipv over mijn tv ik heb bijv gecheckt via uitzending gemist maar het geluid gaat over mijn boxen van mijn pc en niet via tv weet jij hier iets van

ik heb idd een vista besturingssysteem

nogmaals bedankt voor reactie

gr Jack

Geachte, Wat is je besturingssysteem?

Ik ga ervan uit dat je Vista hebt.

Ga naar je computer terwijl je de tv hebt aangesloten en volg het scherm van je computer.

Klik rechts op een lege plaats op je bureaublad. Kies vervolgens: Aan persoonlijke voorkeur aanpassen, kies dan beeldscherm instellingen, volgens mij zie je nu 2 schermen (je ziet 1 en 2) Klik rechts op scherm 2 en indien gekoppeld aan staat kies je vervolgens, maak dit scherm primair. (staat gekoppeld nog niet aan, zet die aan)

Kies toepassen en voilla daar is je beeld.

Enfin normaal toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt idd een apart kabeltje voor je geluid

Uitgang van pc naar "audio in/pc audio" van tv

Dan start > configuratie scherm > geluid > Kies het apparaat of uitgang van pc die nu verbonden is met je tv.

Bedankt ik denk dat ik er nu wel uitkom

vriendelijk bedankt

gr jack

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.