Ga naar inhoud

é of é?

mani88

Aanbevolen berichten

Ja, dat is wat ik wou.

de site van die software is https://shop.altova.com/pricelist.asp

Wel moeilijk om keuze te maken.

Bij deze link ziet u dat je geen overschrijving kan doen.

Mij gaat het vooral om de xml en de database.

xml om nieuwe software te programmeren om bijvoorbeeld Windows 7 op een fatsoenlijk manier in eigen veilig modus te benaderen.

Ik had dat enkele jaren geleden ook voor XP gedaan.

Door een stom toeval is die weg en pas veel later had ik door dat ik een uniek programma had weggegooit.

Ik had dat met de kladblok gemaakt.

Zoals je weet was heel in begin NFTS niet te benaderen en daarom had ik zo'n programma ontwikkeld. Nu is dat normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op de site die ik aangegeven heb, staat toch tussen de "payment options" dit :

Payment By Bank Transfer

To send a bank transfer, please contact us for our bank details. If you choose to contact us by email, please send your email to accounts@componentsource.com and include your fax number.

Please remember: That you are responsible for any and all transaction fees charged by the banks performing the transaction. Be sure to ask your bank what their fee is for performing the transfer and include it in the amount transferred. Any transaction fees that decrease the total amount received into ComponentSource's account will be due immediately.

Remember to reference your company name and Quote ID or invoice number with all payments.

... of betaling per bankoverschrijving !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even vertalen ... hopelijk beter dan Google Translate :D

Betaling per bankoverschrijving.

Om een bankoverschrijving te doen, gelieve contact op te nemen met ons voor onze bankgegevens. Indien u kiest om ons per mail te contacteren, stuur uw mail dan naar accounts@componentsource.com en vermeldt uw faxnummer.

Denk eraan : u bent verantwoordelijk voor alle verwerkingskosten die de bank aanrekent voor deze transactie. Informeer bij de bank wat de kosten voor deze overschrijving zullen zijn en voeg eventuele kosten voor ons bedrijf toe aan het bedrag dat u overschrijft. Kosten die het totale benodigde bedrag dat wij ontvangen via onze rekening overschrijden, zullen onmiddellijk terugbetaald worden.

Vergeet niet de naam van uw bedrijf en uw Quote ID of factuurnummer bij alle betalingen te vermelden.

P.S. : persoonlijk vind ik het nogal vreemd dat ze hun bankgegevens enkel via fax terugsturen en dat je de extra kosten mee moet storten. Want normaal zijn deze transactiekosten voor uw rekening en niet voor rekening van de bestemmeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel veel buitenlandse betalingen gedaan.

Dat is wel heel vreemd dat je wel per email moet bestellen en niet per email bankgegevens mag doorgeven. Trouwens horen ze geen bankrekening te vragen want dat heeft niks met betaling te maken aan hun kant.

Buitenlandse betalingen is altijd gedeeld doch tot een vrij groot bedrag kost het niks voor beiden partijen.

Ik zal daar zeker niet bestellen want het gaat om een nogal vrij groot bedrag. En bedrijven die bestellen kunnen in geen geval terug trekken zoals particulieren.

Een fatsoenlijk bedrijf binnen Europa zal zeker bij bestelling van dat deel van de website in het Nederlands op stellen.

---------- Post toegevoegd om 08:19 ---------- Vorige post was om 08:14 ----------

IE8,

Dat is gemakkelijk die ascii-code.

Ik moet altijd opzoeken want ik moet dikswijl in het Frans vertalen en die hebben nogal veel van die tekens. è en é verschillend met slechts 1 cijfers maar je moet toch weten welke cijfers het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal daar zeker niet bestellen want het gaat om een nogal vrij groot bedrag. En bedrijven die bestellen kunnen in geen geval terug trekken zoals particulieren.
Eerlijk gezegd zou ik dat - volgens wat ik op hun website gelezen heb - voor betalingen via overschrijving ook NIET doen. Groot gelijk heb je :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meta is een verborgen gedeelte van html.

Of je é mag gebruiken is eigenlijk wel een heel goede vraag.

Voor de website maakt het niks uit.

Voor de zoekmachine maak het volgens mij ook niks uit want die kijken naar de charset dat je hebt toegevoegd in de meta zoals

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"/>

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.