Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo: Ik heb bij de aldi een mini usb dvb-t stick gekocht,maar die werkt van geen kante! Het merk is ZOLID.ik heb alles geprobeerd, met de bijgeleverde antenne werkt het niet,heb een nieuwe antenne gekocht met versterker,maar ook geen zenders. ik werkt met vista 64bit.heb ook nog de kabelantenne geprobeert,maar werkt ook niet,ook de gebruiksaanwijzer komen niet met elkaar overeen, wie weet er een oplossing? Hiervoor mijn dank! HARRY

Geplaatst:

Eerst en vooral moet uw pci slot PCI 2.2 compliant zijn.

Voor de rest lijk mij geen probleem te zijn in Vista.

Je moet eerst driver installeren.

Je moet in totaal 5 software installeren. Totaal Media, Media convector, MCE encoder, Cyberlink.

Je moet nu de computer opstarten.

Computer afsluiten en stroom uitzetten.

De kaart insteken.

Computer weer starten.

Klik op Totaal Media

Kies TV

Kies TV-signaal - Kies anoloog of digitaal - Kies digitaal

Volgt verder de instructie

Ik kan eventueel de handleiding hier uploaden.

Op basis van handleiding heb ik gebasseerd.

Geplaatst:

HARRYT: Bedank voor Uw bericht,Wat op de bijgeleverde cd staat heb ik geinstalleerd,o.a Stuurprogramma;Total Media 3.5;Media conventer;Media theatre;Quick installatie;geprobeerd met bijgeleverde antenne,maar hij vindt geen zender,ook met de nieuwe antenne met versterker niet.ik weet het niet meer. HARRYT

Geplaatst:

Als uw antenne zenders vanuit de lucht moet ontvangen dan zal het heel moeilijk zijn.

Nederland 1,2,3 zou je misschien nog kunnen ontvangen maar als je in België woont is dat ook moeilijk te ontvangen.

Tegenwoordig is alles digitaal sinds Januari 2009 dacht ik en waarschijnlijk moet de antenne analoog ontvangen. Als dat zo is dan is kans erg klein tenzij misschien iets tussen zet via sataliet.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.