Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ,ik wil een 2de printer aansluiten via usb op de laptop, ik bezit al een inktjet 3 in 1 printer ,maar ik vind deze vrij duur in gebruik vanwege het regelmatig verwisselen van de inktcartridges, deze printer is de brother dcp-110c, nu wil ik een 2de printer erbij kopen dat is dan de laserprinter brother hl-2150n, kan ik deze dan ook gewoon aansluiten op de laptop,en hoe doe ik dat, ik hoef ze uiteraard niet allebei tegelijk te gebruiken wie kan mij helpen

Geplaatst:

Zoals Jürgen als zei, in principe geen enkel probleem om meerdere printers te installeren op je laptop.

Als je ze allemaal tegelijk wil aansluiten heb je natuurlijk wel voldoende usb-poorten nodig; eventueel een usb-hub met 4 of meer poorten aanschaffen.

De printer die je het meest wil gebruiken stel je dan in als standaard en die sluit je altijd aan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.