Ga naar inhoud

PC start zeer traag op

Aanbevolen berichten

Mijn pc start nu al een tijdje zeer traag op.

Bureaublad komt op pc en dan na een minuutje of zo komen de snelkoppelingen maar tevoorschijn...

Werd al door 2 anti-virusprogramma's gescand en niks gevonden dus dat is ok volgens mij. Werd al op spyware en die toestanden ook gecheckt en ook ok.

Wijzen deze dingen eerder op een intern probleem? Mijn pc is nu 7 jaar en ik vroeg mij dan ook af of dat eventueel intern probleem misschien te duur is om nog te laten repareren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereest kan je best een Hijackthis logje maken dat doe je zo:

Download Trend Micro Hijack This

• Dubbelklik op HJTInstall.exe
    Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.

Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.

En plak alles in een nieuw bericht in dit topic.

7 jaar is natuurlijk wel al oud. Echt kapot zal het niet zijn, alleen versleten.

Draai je Windows XP of ouder? Na een tijd (en dan heb ik het niet over 7 jaar maar veel korter) word alles wat slomer.

Omdat er na een tijd een hoop bestanden in komen, er blijft wat "rommel" achter op je pc etc...

Je moet dit een keer lezen, als je die stappen gedaan hebt dan zal je pc al iets sneller aanvoelen.

Maar zeker niet vergeten een hijackthis logje hier te posten zoals boven beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.