Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is mij al gelukt om mijn pc aan te sluiten op tv via een HDMI-DVI aansluiting. Alles werkt dus heel goed, alleen het geluid... Welk kabeltje heb ik exact nodig om het geluid uit men tv te laten komen?

Geplaatst:
afhankelijk van uw TV zal het een van onderstaande zijn. De meeste zijn zoals de eerste foto.

Bedankt voor de reactie! Ik heb een LG 32lc52 tv toestel, hoe noemt da kabeltje?

Geplaatst:

Het lukt niet :argh: Ik steek de rood witte tulpjes opzij in men tv, de jack int gaatje waar men speakers normaal inzitten maar er komt geen geluid uit men tv... HELP ME.

Men kinderen zullen u dankbaar zijn :tongue:

Geplaatst:

Blijkbaar heeft u een verkeerde kabel. Hetgeen wat je in de PC steekt, moet ook in je tv zitten, bij de aansluiting voor het beeld. Dus zoals de foto in mijn eerste bericht, die links staat en niet de rechtse die je nu hebt.

Geplaatst:
Blijkbaar heeft u een verkeerde kabel. Hetgeen wat je in de PC steekt, moet ook in je tv zitten, bij de aansluiting voor het beeld. Dus zoals de foto in mijn eerste bericht, die links staat en niet de rechtse die je nu hebt.

Dju toch :s Dus die kabel heet Audio kabel 2x Jack 3.5mm Male-Male Stereo, zoals je dus al vermeld had...? Dom van mij.

002.jpg

Dit is een foto van de achterkant van men tv, als ik het goed begrijp moet ik dat dus in audio rgb/dvi steken. En het andere uiteinde waar ik normaal men speakers van de pc voor gebruik...?

Weet u trouwens waar ik dat kabeltje online kan zien en bestellen? Moet 5m lang zijn.

Bedankt voor de hulp!!

Geplaatst:

Inderdaad. Dat klopt.

Bij Azerty Hardware heb je een tool waar je kan kiezen welke kabel je nodig hebt: Azerty Hardware

Je kiest eerst "Audio", dan kies je 3.5mm stereo Male en bij kabeluiteinde B kies je hetzelfde. Je krijgt dan een lijst met alle kabels die juist zijn en in verschillende lengtes.

Als je nog vragen hebt, laat maar weten :-)

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.