Ga naar inhoud

virussen heeft mijn computer gecrashed, wat nu??

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!!!

Wie kan mij helpen? Ik heb absoluut geen verstand van computers maar zit wel ( volgens mij dan) met een vet probleem.

Ik heb verschillende virussen op mijn pc zitten waaronder de trojan.

Ik had wel een virusscanner opzitten en die heeft hier ook een melding van gemaakt maar op een of ander manier niet geblocked (waarschijnlijk door toedoen van mijn onwetendheid!

Het gevolg: mijn computer start niet meer op.

Ik kom als ik hem probeer op te starten op een blauw scherm met de volgende tekst:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. Er is een poging gedaan om te schrijven naar alleen-lezen-geheugen.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer op starten. (Dit heb ik dus meerdere malen geprobeert maar opstarten helpt niet).

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er een nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS -geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopien uit.

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische informatie(mogelijk in het engels)

*** stop: 0x000000be (0x804e3bf6, 0x004e3161, 0xf78d6cc8, 0x000000000b)

Kan ik nu niet gewoon de virussen verwijderen op een of ander manier????

Wie kan mij helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets zegt me gezien jouw foutmelding dat je Windows XP gebruikt als ik juist ben volg dan deze stappen zo niet vertel ons eens welke Windows je gebruikt.