Ga naar inhoud

[OPGELOST] kleur is verandert

Rud06

Aanbevolen berichten

hoi

ik vind het raar, maar weet niet hoe dat komt.het gaat hier om Windos XP

de randkleur bij mij is in één keer varandert. bovenaan is het normaal blauw,daarna heb je het vakje waar je de site's naam moet intypen. en daarna heb je de freem/rand,met bestanden beeld favorieten extra help . die is bij mij ros/paars geworden helemaal ook de beneden randje.

wie weet iets hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

vlaggetje + ????? waar zit de pause knop/toets??

kun je iets meer uit gebreid uitleggen? :s

thnks voor de hulp.

Gr.

doe eens vlaggetje + pause en klik op hardware. Daarna doe je apparatenbeheer, zie je daar iets in het geel staan oid?
Link naar reactie
Delen op andere sites

het ligt denk ik niet aan drivers oid maar het vlaggetje is het windows teken en pause vind je meestal links van insert

zie je daar vraagtekens oid? Probeer anders een Windows Update uit te voeren (START-> Alle programma's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetgeen wat siMON bedoelt, is apparaatbeheer. Je kan er ook gewoon komen door naar het configuratiescherm te gaan, links klik je op klassieke weergave, dan systeem. Klik op het tabblad Hardware en dan op de knop apparaatbeheer.

Zijn de kleuren ook te zien op het bureaublad, enkel bij vensters of bij een bepaalt programma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.