Ga naar inhoud

zware all-round pc samenstelling

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben aan het kijken voor een nieuwe pc, eentje die direct een tijdje mee kan gaan.

Het zal een all-round pc moeten worden.

Ik ben geen echte gamer, maar ik wil wel dat als ik eens een spel wil spelen, dat het dan vlot gaat, ook de zware games.

Dit is de samenstelling die ik in gedachte had.

samenstelling

Van de processor en het moederbord ben ik zeker. De rest mag anders.

De videokaart is misschien wat overkill voor mij als ik geen zware gamer ben.

Op het geheugen en de voeding moet ik 14 dagen wachten. Zijn er goeie alternatieven. Dat geheugen zou ideaal zijn voor AMD moederborden en is maar 1,5V. Veel keuze van CL7 geheugen is er wel niet.

Alle tips zijn welkom ;-)

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor de reacties :-D

Nu kan ik hem bijna bestellen ;-)

Welke grafische kaart zouden jullie dan aanraden? Het merk en type, Ati of Nvidea, het maakt mij niet uit. Als de kaart zowat dezelfde specificaties heeft of toch zeker voor een jaar of 3 de games goed kan draaien, dan is het voor mij goed :-). De kaart zal binnen 3 jaar wel niet meer de nieuwe games op hoogste instellingen kunnen spelen, maar als het dan de games nog op een fatsoenlijke manier speelt is het goed ;-)

Liefst wel niet veel duurder

Ik ken wel redelijk veel van pc's enzo, maar ik volg al lang de nieuwste hardware toestanden niet meer op. Dus op gebied van de huidige videokaarten ben ik een leek ...

Nog eens bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best bij ATI blijven, met een gewoon budget, als de absolute top wilt kan je beter voor Nvidia gaan.

Een redelijk stille variant is de Sapphire Vapor-X HD4890, super stil is die niet maar stiller als alle stock koelers zeker wel!

Als je per se Nvidia wilt, en stil moet je voor een MSi N275 GTX Twin Frozr gaan, deze presteren gelijk aan HD4890's.

Kosten alleen een stuk veel meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.