Ga naar inhoud

zware all-round pc samenstelling

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ratelen is niet normaal.

maak de zeikant eens open en kijken eens of er niet per ongeluk een kabel tegenaan is gekomen (kan natuurlijk door transport)

anders contact opnemen met azerty zeggen dat er iets niet goed is

zal eens kijken, bedankt

ik verschoot ervan hoe groot die processor koeler was :-s moet die niet ondersteund worden ofzo? ik heb schrik dat die gaat afbreken

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb eens gekeken wat het probleem was, er stak geen kabel tussen de ventilator dus heb ik de kaart er is uitgehaald.

Blijkbaar is de ventilator wat scheef gemonteerd, zodat hij tegen de rode behuizing schuurt. Ik heb er is op geduwd zodat hij een beetje zakte, maar komt terug omhoog. Ik denk dat het schroefje van de ventilatorhouder niet goed vastgedraaid is, of scheef zit. Maar daar moet ik heel de koeling voor los doen om dat aan te draaien. Zal het maar even zo laten. Ik ga dan toch eens die andere koeler plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
hoe staat het op dit moment er mee?

Ik heb de koeler van de grafische kaart ondertussen vervangen door de andere. Het was wel niet zo simpel als voorgesteld. Op de grote chips blijven die koelmodules goed plakken, maar op dat rijtje van heel kleine VR chips bleef het maar niet plakken. Heb erdoor de volledige koeling nog eens moeten demonteren. Ze zitten nu nog niet perfect maarja ...

Had naar Azerty een mailtje gestuurd met de opmerking van die ratelende videokaart, ze zeggen dat het tijdens transport moet gebeurd zijn omdat ze het anders gemerkt zouden hebben tijdens de test. Vind het wel vreemd, wat die ventilator zit niet los, maar is gewoon te scheef gemonteerd waardoor hij de eigen behuizing van de kaart raakt ...

Maarja, door plaatsen van de andere koeler is de garantie toch weg, dus hem vervangen doen ze niet meer.

Verder is de voeding wel heel slordig gemonteerd.

Maar op zich vind ik het wel een heel goed systeem, hij speelt farcry2 op beste settings nog vlot, dus heb zeker niet te klagen ;-)

Ik hoop wel dat de koelplaatjes goed zitten op de grafische kaart, zodat ik er geen probs mee ga krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.