Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wil je - als extraatje - dit nog eens uitvoeren (ben benieuwd naar het resultaat ervan) :

Download Combofix naar je Bureaublad.

Lees hier meer over correct gebruik van Combofix.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!

• Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord.

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Simon,

Temperatuur meten met op achtergrond Sims spelen en Everest uitvoeren?

Die log is zonder Sims geweest als je goed leest.

ik zou graag eens weten wat de temperatuur normaal is, zonder dat hij de Sims start

die 70 graden krijgt hij bij het opstarten van het spel veronderstel ik. Alleen dat hij het probleem net krijgt na een uitbreiding van het geheugen, laat een paar vraagtekens achter. Ook is het spel redelijk onstabiel als er veel programma's op de achtergrond draaien (zoals MSN, Antivirus..).

Mijn raad:

1.geheugen testen met behulp van memtest

2. zo weinig mogelijk dingen laten draaien op de achtergrond

Geplaatst:

Ik heb net men laptop opgestart, hij stond in slaapstand.. Ik ben dan met EVEREST de temperaturen gaan meten, en toen bedroegen die voor de CPU: 71° en voor mijn harde schijf 22°... Nu enkele minuten later, is mijn CPU blijven staan op 71° en bedraagt men Harde schijf 35°. (ondertussen 37°)

De combofix is niet compatible met mijn besturingssysteem, dus ik ga even zoeken op google of ze hem ook voor Windows 7 hebben.

Die Memtest, hoe doe ik dat juist?

Als ik de Sims 3 speel, laat ik niets op de achtergrond werken. Tijdens het spelen met de Sims 3 heb ik al eens Everest laten draaien, en deze temperaturen waren hetzelfde als in mijn beginpost... (Toch voor zover wanneer ik het zag, tenzij ze ineens heel snel omhoog gingen)

Bedankt voor jullie medewerking.

Edit: Voor die Combofix kan ik niets vinden... Die memtest, moet ik die .exe op een usbtje zetten, en hem dan zo laten uitvoeren, als ik men pc opstart?

Edit 2: Ik heb er één geheugenlatje uitgehaald (dus nu zit er nog maar 1gb in) en nu zijn mijn temperaturen, (heb men pc ook effe laten opstaan) voor men CPU: 47° en voor men harde schijf: 46°

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd Sims te spelen met 1gb, wat bijna onmogelijk is, alles start zeer traag op, het duurt zeer lang voor de beelden zijn geladen. Ik kan dus niet precies zeggen wanneer De Sims 3 uitvalt. Na een tijdje spelen, heb ik hem dus maar afgesloten... Het afsluiten duurde zeer lang, éénmaal ik mijn bureaublad terug te zien kreeg en nog een zwart venstertje van De Sims, liep hij vast en kon ik niets meer doen. Ik heb dus dan maar besloten effe een men pc opnieuw op te starten, toen mijn pc opgestart was heb ik nog even snel EVEREST opgestart en daar stonden de temperaturen:

CPU:55°

Harde schijf: 55°

Echt raar, harde schijf wordt stil aan altijd maar warmer(misschien is dat normaal). En CPU blijft schommelen op het zelfde getal...

Ik denk aan de volgende situaties:

1. Mijn koeler kan mijn systeem niet volledig koelen voor 2gb?

2. 2gb is te zwaar voor mijn moederbord?

3. ... Andere? :s

Geplaatst:
Edit: Voor die Combofix kan ik niets vinden...
Even uit het oog verloren ... bestaat inderdaad niet voor jouw OS. Niet verder zoeken :s
Geplaatst:
Even uit het oog verloren ... bestaat inderdaad niet voor jouw OS. Niet verder zoeken :s

Geen probleem, toch bedankt.

Mijn temperaturen blijven momenteel op op 53° en 47° staan, zijn dit normale temperaturen?

Kan de oorzaak zijn, dat ik mijn pc al enkele dagen niet echt meer helemaal afgesloten heb, maar gwn in slaapstand? En hij dus niet voldoende "gerust" heeft?

Geplaatst:

Betreft het Sims 3

1) U hebt geen geschikt Processor want u hebt 1700 MHz terwijl Sims 3 minimaal 2000 MHz nodig is. Daarbij is Sims 3 ontworpen voor Intel.

2) Sims vraagt XP sp2 of Vista sp1 of MAC OS. Geen vermelding over Windows 7

Zelfs als zou je Windows 7 kunnen spelen moet je minimaal CPU van 2400 MHz hebben.

Voor de hardware gedeelte zal ik zodra mijn collega mij heeft gecontacteerd reageren.

Geplaatst:

Uw CPU was 71° wat in principe teveel is en dankzij Kape is die flink gezakt tot 55°

Dat is een mooie temperatuur.

Harddisk temperatuur ligt tussen de 40° en 49° ideaal is 43° of kouder.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.