Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hey,

vroeger kon ik via web messenger op msn geraken op het werk zonder dat ik daarvoor iets van msn moest instaleren.Nu lukt me dat dus niet meer .

Is er een mogelijkheid dat ik nog op messenger geraak zonder iets te instaleren want messenger word op het werk geblokkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo het lukt niet meer? Krijg je een foutmelding, zoja welke?

neen ik krijg het volgende;Live Messenger voor het web is verhuisd!

Messenger gaat echt over mensen. Daarom is de webversie nu ingebouwd in Hotmail en de rest van Windows Live. Ga naar http://people.live.com om te zien wie er online is.

Je kunt ook zien of je vrienden online zijn door naar je Postvak IN te kijken. Daarnaast kun je e-mails in Messenger-gesprekken omzetten.

Ga naar Hotmail of http://people.live.com om je aan te melden bij Messenger op het web en zoek naar Messenger in de actiebalk.

Bedankt dat je Messenger op het web gebruikt. Misschien wil je ook de meest recente versie van Messenger voor de computer gebruiken.

en ik kan op het werk niks downlaoden en msn zelf in geblokkeerd door het werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat ook niet lukken om het daar te installeren. Je kan het inderdaad wel op een stick zetten, maar dan moet msn wel portable zijn. Dit moet je dus niet meer installeren en kan je gewoon op je usb stick zetten.

Download het bestand hier: aMSN Portable | PortableApps.com - Portable software for USB drives

steek de USB-stick in je PC en voor de setup uit.

bij destination folder duid je dan je USB stick aan en daarna begint de setup de bestanden naar je USB-stick te kopiëren.

Ga op je USB-stick en daar zie je in het mapje "aMSNPortable" , aMSNPortable.exe hierdoor wordt de messenger gestart. Bovenaan kan je de taal wijzigen in het Nederlands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat ook niet lukken om het daar te installeren. Je kan het inderdaad wel op een stick zetten, maar dan moet msn wel portable zijn. Dit moet je dus niet meer installeren en kan je gewoon op je usb stick zetten.

Download het bestand hier: aMSN Portable | PortableApps.com - Portable software for USB drives

steek de USB-stick in je PC en voor de setup uit.

bij destination folder duid je dan je USB stick aan en daarna begint de setup de bestanden naar je USB-stick te kopiëren.

Ga op je USB-stick en daar zie je in het mapje "aMSNPortable" , aMSNPortable.exe hierdoor wordt de messenger gestart. Bovenaan kan je de taal wijzigen in het Nederlands.

hoezo dat installeren zal niet werken? Ben je dat zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

voorlopig lukt het me via ebuddy,ik heb het niet geprobeerd met men usb stick;

---------- Post toegevoegd om 21:46 ---------- Vorige post was om 21:34 ----------

Is er misschien ook zo een achterpoortje om op facebook te geraken?ik speel graag op biotronic en ik geraak er dus niet op via pc werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.