Ga naar inhoud

Msn live + cam

Dr_Lane

Aanbevolen berichten

goede avond medemensen,

ik weet niet of het wel in deze categorie hoort maar ik heb het volgende probleem:

als ik op msn live chat en ik wil gaan cammen dan kan ik maar met een paar mensen uit mijn lijst webcam starten. voicecalls kunnen well gepleegd worden maar webcam start lukt niet (bij me meeste contacten)

cam: logitech pro 9000

messenger : msn live 9

msn plus : 4.82

die van mijn contacten zijn ook up to date,

weet iemand een oplossing aangezien de beeldkwaliteit van voicecall nogal matig is vergelen met "webcam starten"

alvast bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 1 maand later...

ik zie dat je hetzelfde probleem hebt als ik ik dacht eerst dat het aan me cam lag en heb daarom een nieuwe gekocht maar heb het probleem nog steeds en erger me er flink aan :@ maar wat blijkt is je cam de beeld blijft effe hangen dan ziet je contactpersoon een witscherm en dan valt je cam uit ? tenminste dit is mijn probleem en voicecalls lukt altyd maar normale webcam beelden werken maar bij bepaalde personen :S zzou graag de oplossing zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.