Ga naar inhoud

[OPGELOST] Foto's versturen

Gast semino

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Wanneer ik op kantoor foto's verstuur met Outlook - office 2007 dan vraagt mijn PC telkenmale : originele grootte behouden of foto's verkleinen. Dit is zeer interessant aangezien je dan verschillende foto's in kleine resolutie kan versturen zonder veel blabla.

Thuis werk ik met Outlook - office 2003 en hier kan dit dus niet. Zou mijn probleem opgelost zijn met thuis de versie 2007 te installeren? Ik vermoed van wel. Graag jullie bevindingen met dank bij voorbaat.

Semino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Stegisoft, ik pobeer het eventjes uit desnoods installeer ik de 2007 versie.

Semino

---------- Post toegevoegd om 20:09 ---------- Vorige post was om 20:06 ----------

Ik heb een nieuw laptop aangekocht en wil ALLE gegevens van mijn oude laptop HD overzetten op mijn nieuwe laptop. Weet iemand hoe ik dit het best kan uitvoeren?

Semino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een extra toevoeging via PB van Merel 469

Ik heb het nooit gemerkt dat Outlook 2003 geen optie heeft om beelden te verkleinen en heb er geen last van ondervonden omdat ik niet vertrek vanuit Outlook maar vanuit Verkenner (Explorer). Rechtsklikken op een bestand ---> sturen naar --> email opent meteen een klein venster waarbij gevraagd wordt of het bestand moet verkleind opgestuurd worden of als origineel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.