Ga naar inhoud

[OPGELOST] Problemen met iomega "Home Media Network HD"

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat dit mijn eerste post is hier en dat ik een beetje een Forum noob ben.:-) Maar ik ben hier dus omdat ik met een probleem zit.

Ik heb gisteren een netwerk HD gekocht. Nu hadden ze mij verteld dat dit zeer simpel is om op te stellen. Gewoon op uw router zetten met de bijgeleverde ethernet Cable. Het cdtje met de software intalleren en klaar is kees. Niet dus :s.

Ik heb een draadloos netwerk router van D-Link (DI-524). Ik heb mijn pc + mijn laptop die deze router gebruiken. Bijde met draadloze verbinding.

Nu nadat ik gedaan had wat ze mij hadden gezegt te doen kan ik nog steeds niet op mijn Netwerk HD. Onder mijn netwerklocaties\Microsoft windows-netwerk\Workgroup zie ik die HD wel staan maar, als ik deze aanklik dan krijg ik deze foutmelding :

"\\iomega-092238 is niet toegankelijk.U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze networkbron. Neem contact met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt.

Kan het netwerkpad niet vinden."

Dit vind ik eigenaardig. Zeker omdat ik wel de instellingen van die HD kan aanpassen door via het ip van deze HD aan te loggen langst mijn webbrowser.

Nu weet ik niet meer wat te doen. Er staat geen wachtwoord op die HD en via de instelling op die HD zie ik dat ik wel toegang zou moeten hebben.

graag hulp aub en sorry voor deze lange uitleg:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.